سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



مهدی رفیعی دهکردی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: در این مسابقات که با همت واحد کارشناسی تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش خرمشهر و به مناسبت ایام دهه فجر برگزار شده بود دانش آموزان دختر خرمشهری در دو رشته شطرنج و  والیبال با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
وی افزود: انجمن شطرنج مدارس با همکاری مدرسه شطرنج فرزین مسابقات شطرنج قهرمانی آموزشگاههای دخترانه دوره ابتدایی بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را در این شهر برگزار کردند.
 
مدیر اداره آموزش و پرورش خرمشهر اظهار کرد: در این دوره مسابقات شطرنج که با شرکت تیم های دبستان غیر دولتی بتول، محدثه، اندیشه، آینده درخشان، کوثر، سوم خرداد، شاهد نصر و حضرت رقیه (س) در مدرسه شطرنج فرزین و به روش سوئیسی برگزار شده بود پس از پوئن شکنی تیمی، تیم دبستان غیر دولتی آینده درخشان به مربیگری نغمه طباخیان مقام اول این دوره از مسابقات را کسب کرد.
 
رفیعی به دیگر مقام های کسب شده در این دوره مسابقات اشاره کرد و گفت: در نتایج انفرادی ستایش اعلایی مقام اول میز یک، هستی ارجعی مقام اول میز دو و فاطمه مالکی مقام اول میز سه را کسب کردند.
 
وی ادامه داد: در این راستا یک سری مسابقات والیبال قهرمانی نیز بین آموزشگاههای دخترانه دوره متوسطه خرمشهر برگزار شد که در آن تیم های دبیرستان ریحانه، جنان، شهدای محراب، حضرت مریم(س)، بنت الهدی صدر، رشد و خوارزمی در سالن شهیدی این شهرستان با یکدیگر رقابت کردند.
 
مدیر اداره آموزش و پرورش خرمشهر عنوان کرد: در پایان این دوره مسابقات تیم والیبال هنرستان خوارزمی موفق به کسب مقام اول این دوره از مسابقات شد.




کیایی منش:
کاراته کاهای شوشی به سریلانکا می روند
اهواز - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت کاراته شوش از انتخاب کاراته کاهای شوشی برای شرکت در مسابقات بین المللی کشور سریلانکا خبر داد.

علی کیائی منش در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: سه کاراته کا از مقام آوران شهرستان شوش که در مسابقات کشوری موفق به کسب مقام شده بودند به مسابقات بین المللی کشور سریلانکا اعزام می شوند.
 
وی توضیح داد: در روزهای اخیر نیز تیم باشگاه شهداء به نمایندگی از سبک های کنترلی کاراته در شوش با چهار کاراته کا به مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی استان گیلان اعزام و موفق به کسب یک مدال طلا و سه نقره شد.

رئیس هیئت کاراته شوش گفت: در مسابقات کشوری عباس فضلی، مقام اول رده سنی نونهالان، رضا سلیم، مقام دوم رده سنی نو جوانان و امید کیائی منش، مقام دوم رده سنی بزرگسالان را کسب کردند.

کیائی منش افزود: دانیال بیاتی نیز موفق شد مقام دوم رده سنی نونهالان را از آن خود کند. همچنین تیم دزفول و شوش به صورت مشترک توانستند مقام سوم تیمی را کسب بکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در مسابقات کشوری انجام شده 300 شرکت کننده و 50 داور شرکت داشتند که تیم شوش توانست چهار مقام را کسب کند. از میان مقام آوران نیز قرار است سه نفر از کاراته کاهای شوشی در مسابقات بین المللی سریلانکا شرکت بکنند.



ادیبی:
تیم فوتسال منطقه آزاد اروند مقام سوم کشوری را از آن خود کرد
خرمشهر - خبرگزاری مهر: مسئول تربیت بدنی سازمان منطقه آزاد اروند از کسب مقام سوم کشوری توسط تیم فوتسال این منطقه خبر داد.

پیمان ادیبی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: در این مسابقات که بین مناطق آزاد کشور به میزبانی چابهار برگزار شده بود تیم منطقه آزاد اروند توانست مقام سوم این مسابقات را از آن خود کند.

وی افزود: مسابقات در دو گروه چهار تیمی به میزبانی سازمان منطقه آزاد چابهار برگزار شد.
 
مسئول تربیت بدنی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تیم منطقه آزاد اروند در رده بندی این بازی ها مقابل تیم چابهار به پیروزی رسید و با کسب نتیجه دو بر یک مقام سوم این بازی ها را از آن خود کرد.

ادیبی افزود: مقام اول این مسابقات از آن تیم قشم بود که توانست با شکست تیم دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد بر سکوی اول بنشیند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد