سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان






لیگ برتر فوتسال بانوان
2 برد برای تیم‌های خوزستانی/بانوان نفت همچنان شکست‌ناپذیر

در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دو تیم فوتسال بانوان خوزستان برابر حریفان خود به برد رسیدند.

خبرگزاری فارس: 2 برد برای تیم‌های خوزستانی/بانوان نفت همچنان شکست‌ناپذیر

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور با انجام دیدارهایی برگزار شد.

در این هفته از رقابت‌ها دو تیم خوزستانی در برابر حریفان خود به میدان رفتند و موفق به شکست حریفان خود شدند.

در یکی از این بازی‌ها تیم بانوان پالایش نفت آبادان که در این فصل جزء مدعیان قهرمانی محسوب می‌شود و همه حریفان خود را شکست داده است در برابر هیئت گیلان قرار گرفت.

بانوان پالایش نفت آبادان در این دیدار موفق شدند با نتیجه شش بر یک حریف خود را مغلوب تا همچنان تیم بدون  شکست رقابت‌ها باشد.

دیگر تیم خوزستانی حاضر در این رقابت‌ها دانیال ایذه بود که در برابر شهرداری باغستان شهریار به برتری رسید.

در این دیدار بانوان دانیال ایذه موفق شدند با نتیجه چهار بر سه حریف خود را مغلوب کنند و به نخستین برد این فصل خود دست یابند.



ارسال به دوستان
لیگ برتر فوتبال/
فولاد بدون محروم و مصدوم به میدان می‌رود / ملوان یک محروم دارد

در هفته بیست و ششم لیگ برتر فولاد بدون محروم و مصدوم به میدان می‌رود و ملوان یک محروم دارد.

خبرگزاری فارس: فولاد بدون محروم و مصدوم به میدان می‌رود / ملوان یک محروم دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، هفته بیست و ششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور فردا با انجام دیدارهایی پیگیری می‌شود.

در یکی از این دیدارها تیم فولاد خوزستان در دیداری حساس در برابر ملوان بندر انزلی صف‌آرایی خواهد کرد.

بر این اساس سرخ‌پوشان اهوازی در این دیدار خانگی همه نفرات خود را در اختیار داشته و بازیکن محروم و مصدومی ندارد و با همه توان در برابر حریف صف‌آرایی خواهند کرد.

اما در دیگر سو، تیم ملوان بندر انزلی یک بازیکن محروم دارد و سیداحمد مهدی‌زاده نمی‌تواند این تیم را در بازی این هفته در برابر فولاد همراهی کند.

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و ملوان بندر انزلی از ساعت 15 فردا در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.



برای بازی‌های هفته نوزدهم لیگ دسته یک فوتبال
خوزستانی‌‌ها داوران خود را شناختند

با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، داوران بازی‌های تیم‌های خوزستانی در هفته نوزدهم لیگ دسته یک مشخص شد.

خبرگزاری فارس: خوزستانی‌‌ها داوران خود را شناختند

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، داوران دیدارهای تیم‌های خوزستانی در هفته نوزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور امروز با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مشخص شدند.

در همین راستا فردا یکشنبه در اصفهان موعود بنیادی‌فرد به همراه کمک‌ها محمد بوالحسنی و قهرمان نجفی دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و صنعت نفت آبادان را قضاوت خواهد کرد.

در رفسنجان نیز غلامرضا جباری به همراه فرید امیدوار و رسول ذوقی دیدار تیم‌های مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان را قضاوت خواهند کرد.

در اهواز نیز پیام حیدری به همراه حمیدرضا رحیمی و بهروز عالمی کار قضاوت دیدار تیم‌های استقلال اهواز و گهر درود را بر عهده خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، در هفته نوزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور، استقلال در اهواز میزبان گهر درود خواهد بود، نفت آبادان در اصفهان به مصاف گیتی‌پسند خواهد بود و مس در رفسنجان پذیرای نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

این مسابقات بعدازظهر یکشنبه و از ساعت 14:30 آغاز خواهد شد.



یگ دسته اول بسکتبال
نفت آبادان در آخرین ثانیه‌ها شعله‌ور شد/ نفت امیدیه پیروز داربی

در هفته شانزدهم لیگ دسته اول بسکتبال نفت آبادان در آخرین ثانیه‌ها برد و نفت امیدیه پیروز جدال خوزستانی‌ها شد.

خبرگزاری فارس: نفت آبادان در آخرین ثانیه‌ها شعله‌ور شد/ نفت امیدیه پیروز داربی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور با برگزاری دیدارهایی به پایان رسید.

در این هفته از رقابت‌ها بازی‌های حساسی برگزار شد و در آنها سه تیم خوزستان نیز در برابر حریفان خود به رقابت پرداختند و در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته تیم مدعی نفت آبادان در خانه میزبان شیمی در سلف تهران بود.

این دیدار در شرایطی برگزار شد که دو تیم برای رسیدن به پیروزی وارد زمین شده و به همین دلیل نیز بازی بسیار حساس و پایاپای دنبال می‌شد.

با این وجود و در حالیکه تا 30 ثانیه مانده به پایان بازی تیم نفت آبادان از حریف خود عقب بود در نهایت و در آخرین ثانیه‌ها موفق شد حریف خود را با نتیجه 74 بر 69 شکست دهد که نفتی‌ها با این برد 31 امتیازی شدند و همچنان در کنار بهشت هیرگان صدرنشین لیگ دسته اول هستند.

اما در دیگر بازی این هفته تیم‌های خوزستانی نفت امیدیه و پتروشیمی بندر امام در برابر هم قرار گرفتند.

در این دیدار تیم نفت امیدیه موفق شد حریف خود را با نتیجه 74 بر 53 شکست داده و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی مسابقات بهبود بخشد.

هم‌اکنون نفت امیدیه با 23 امتیاز در رده هفتم قرار دارد و پتروشیمی بندر امام نیز با 21 امتیاز در رده دهم ایستاده است.



سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان:
«شیمی دُر» به دنبال برد غیرورزشی بود

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان گفت: تیم «شیمی دُر» تهران از روز قبل از بازی با راه‌اندازی جنگ روانی به دنبال آن بود که غیربسکتبالی از این بازی نتیجه لازم را کسب کند.


هماد سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، در خصوص دیدار روز گذشته خود، ضمن ابراز خرسندی از کسب پانزدهم برد خود در لیگ دسته اول بسکتبال کشور، اظهار کرد: بازی بسیار نزدیکی را شاهد بودیم، ولی به لحاظ فنی از تیم شیمی دُر برتر بودیم چرا که در تهران نیز این تیم را با شکست بدرقه کرده بودیم.

وی ادامه داد: در این دیدار سه بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و یک بازیکن دیگر را به دارو و آمپول به این مسابقه رساندیم، با این حال باز هم برنده میدان بودیم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در خصوص حاشیه‌سازی‌های تیم شیمی دُر تهران در این دیدار تصریح کرد:‌ متاسفانه از روز قبل از مسابقه این تیم به دنبال حاشیه‌سازی بود و قصد داشت غیر بسکتبالی نتیجه لازم را کسب کند.

سامری تاکید کرد: در بازی رفت هم این تیم با ایجاد حواشی توسط کمیته انضباطی جریمه شده بود و این بر تمام گفته‌های من دلالت دارد.

وی یادآور شد: خستگی زیاد بازیکنان مانع از کسب پیروزی ما در این دیدار نشد، هفته گذشته پس از دیدار با ثامن مشهد، دو روز را در فرودگاه گذرانده بودیم و تمرین منظمی هم در این هفته برای انجام این دیدار نداشتیم.

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان خاطر نشان کرد: این بازی با تمام حواشی که داشت به پایان رسید و خدا را شکر می‌کنیم که با کسب پیروزی همراه بود و از این لحظه به بعد در اندیشه بازی‌های آینده خود هستیم.



یگ برتر
استقلال خوزستان یک امتیاز گرفت و یازدهم ماند

در لیگ برتر فوتبال استقلال خوزستان یک امتیاز گرفت و یازدهم ماند.

خبرگزاری فارس: استقلال خوزستان یک امتیاز گرفت و یازدهم ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، هفته بیست ‌و ششم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با انجام دیدارهایی آغاز شد.

در یکی از بازی‌های آغازین روز این هفته تیم استقلال صنعتی خوزستان در قم در برابر صبای این شهر قرار گرفت.

استقلال خوزستان در شرایطی در برابر حریف خود قرار می‌گرفت که در هفته قبل از رقابت‌ها و در خانه در برابر فجرسپاسی شیراز متوقف شده بود.

شاگردان عبدالله ویسی که تا پیش از این دیدار 27 امتیازی بودند در صدد کسب امتیاز از این دیدار و بهبود جایگاه خود در جدول رده‌بندی مسابقات بودند.

در سوی دیگر صبای قم قرار داشت که در نیم فصل دوم با صمد مرفاوی در لیگ برتر حاضر شده اما نتوانسته نتایج چندان جالبی را کسب کند.

البته با توجه به جوان‌گرایی تیم صبا و استفاده از بازیکنان عمدتاً کم‌تجربه و جوان در این تیم مسئولان این باشگاه نیز انتظار قرارگرفتن تیم خود در جمع بالانشینان را ندارند.

بازی دو تیم در شرایطی آغاز شد که در دقایق ابتدایی تیم استقلال خوزستان روی حرکت انفرادی و زیبای ابراهیم صالحی بازیکن خود موفق شد به گل اول مسابقه دست یابد.

پس از آن آبی‌های خوزستانی درصدد حفظ نتیجه بودند و صبا نیز که نمی‌خواست در خانه بازنده باشد حملات زیادی را روی دروازه این تیم انجام داد.

سرانجام در دقیقه 75 مسابقه تیم صبای قم روی اشتباه مدافعان خود صاحب یک ضربه پنالتی شد که رضا عنایتی این ضربه را وارد دروازه کرد تا بازی یک بر یک شود.

در نهایت نیز این نتیجه تا پایان بر بازی حکم‌فرما بود تا استقلال خوزستان با این یک امتیاز 28 شود در جایگاه یازدهم قرار گیرد و صبای قم نیز با 28 امتیاز در رده دهم قرار گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد