سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار نماینده محترم ولی فقیه در خوزستان



آیت‌الله موسوی‌جزایری:
تعریض پل سوم اهواز گره ترافیکی را رفع می‌کند

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: تعریض پل سوم اهواز، مشکل گره ترافیکی این شهر را رفع می‌کند.

خبرگزاری فارس: تعریض پل سوم اهواز گره ترافیکی را رفع می‌کند

به گزارش خبرنگار فارس از اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی تعریض پل سوم اهواز اظهار کرد: کلنگ‌زنی تعریض پل سوم در صورت اتمام می‌تواند گره ترافیکی که در این منطقه شاهد آن هستیم را برطرف کند.

وی افزود: پل سوم برای اهواز مسئله مهمی است زیرا در این شهر در چند نقطه گره ترافیکی  وجود دارد که یکی از آنها همین پل است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: پل سوم نسبت به بار ترافیکی که دارد بسیار کوچک و باریک است.

وی همچنین عنوان کرد: باید از شهرداری و کسانی که در حال کار هستند تشکر کنم و امیدوارم با همکاری دیگر مسئولان شاهد شکوفایی اهواز باشیم.

موسوی‌جزایری اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های انقلاب ما این است که با گذشت زمان، طراوت و جوانی خود را حفظ کرده و همان طور که می‌بینید مردم مانند روزهای نخست انقلاب در حوزه های سیاسی، اقتصادی و عمرانی حماسه می‌آفرینند و حضور دارند.

وی در ادامه با اشاره به شهردار گذشته اهواز عنوان کرد: کتبانباف خدمات خوبی انجام داد ولی من به دلیل سوابق خوبی که موسوی دارد با شهردار شدن وی موافقت کردم که امیدوارم این تحول یک قدم خوب به سمت تحول و آبادانی باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه خوزستان نماد وحدت کشور است، ابراز داشت: امیدوارم مردم خوب خوزستان مانند سال‌های گذشته با حضور مقتدرانه و مومنانه در راهپیمایی 22 بهمن دست رد بر سینه یاوه‌گویان بزنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد