سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اهواز




جعفری خبرداد:
آیت الله خاتمی سخنرانی روز 22 بهمن در اهواز
اهواز - خبرگزاری مهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان گفت: آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران به عنوان سخنرانی مراسم روز 22 بهمن در اهواز انتخاب شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سعید جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال نیز مثل سال های گذشته بی شک شاهد حضور مردم اهواز و سایر شهرهای استان خوزستان در صحنه استکبار ستیزی روز 22 بهمن خواهیم بود.

وی افزود: این مراسم که هر ساله در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود به عنوان نمایشی بی واسطه برای نشان دادن وفاداری مردم ایران به آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل و تجدید پیمانی مجدد با مقام معظم رهبری به شمار می رود که هر ساله موجب یاس و ناامیدی بیش از پیش دشمن را فراهم می کند.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری عنوان کرد: امسال هم تدارک و برنامه ریزی خوبی برای اجرا هرچه بهتر مراسم 22 بهمن در اهواز و سایر شهرهای استان خوزستان تدارک دیده شده است که در این خصوص همکاری دستگاه های استان بی نظیر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در هر شهرستان یک سخرانی برای مردم مسائل روز را بازگو می کند، عنوان کرد: سخنران امسال راهپیمایی 22 بهمن در اهواز آیت الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران خواهدبود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان در خصوص مسیر راهپیمایی مردم اهواز گفت: این راهپیمایی ساعت 10 صبح از میدان بسج (فلکه ساعت)، نبش خیابان عارف آغاز شده و به سمت میدان مولوی، پل سلمان فارسی، خیابان سلمان فارسی و چهاراه نادری ادامه یافته و مراسم پایانی راهپیمایی در چهار راه آبادان برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد