سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش هواشناسی خوزستان

 

آخر هفته مه‌آلود خوزستان
اجتماعی  14:48:59 1392/11/09

9211-4714-5 کد خبر

معاون اداره کل هواشناسی خوزستان گفت: با توجه به نقشه‌های هواشناسی، بارش باران تا اوایل هفته آینده در استان مورد انتظار نیست، ولی مه و مه رقیق صبحگاهی در بیشتر مناطق استان وجود خواهد داشت.

 علی‌رضا غلام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) –منطقه خوزستان – اظهارکرد: با عبور سامانه بارش‌زا از استان در ظهر امروز و با توجه به رطوبت موجود، انتظار تشکیل ابر و بارش‌های پراکنده در برخی نقاط استان وجود دارد که در نهایت تا بعداز ظهر امروز از بین خواهد رفت. افت دما در استان نیز محسوس نخواهد بود.

 

وی ادامه داد: بر این اساس در 24 ساعت آینده آسمان مناطق شمالی و ارتفاعات نیمه شمالی استان نیمه ابری با احتمال بارش پراکنده و از بعد از ظهر به بعد با کاهش ابر و مه صبحگاهی، آسمان مناطق مرکزی و غربی صاف تا قسمتی ابری با احتمال بارش پراکنده در مناطق مرکزی و از بعد از ظهر به بعد با کاهش ابر و مه صبحگاهی، آسمان مناطق ارتفاعات نیمه شرقی و جنوب شرقی قسمتی ابری به تدرج نیمه ابری با احتمال بارش پراکنده و از بعد از ظهر به بعد با کاهش ابر و مه صبحگاهی و مناطق ساحلی و جنوبی نیمه ابری با احتمال بارش پراکنده و از بعد از ظهر به بعد با کاهش ابر و مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

 

معاون اداره کل هواشناسی خوزستان افزود: در شبانه روز گذشته رامهرمز با دمای 21 و ایذه و دهدز با 5 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند. همچنین حداکثر دمای اهواز امروز به 23 و حداقل فردا صبح به 15درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

 

غلام‌پور اظهار کرد: بیشترین میزان بارش باران در شبانه‌روز گذشته در اندیمشک با 9.9 و کم ترین میزان در رامهرمز با 0.2 میلی‌متر گزارش شد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد