سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از دزفول

 

نماینده مردم دزفول در مجلس:
تجهیزات کارخانه فولاد دزفول از ایتالیا خریداری شده است 

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکره برای خرید تجهیزات کارخانه فولاد از کشور ایتالیا صورت گرفته و ظرف یک‌سال آینده منتقل و نصب خواهد شد.

خبرگزاری فارس: تجهیزات کارخانه فولاد دزفول از ایتالیا خریداری شده است 

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: کارخانه فولاد دزفول هم اکنون خاک‌برداری شده و بحث آبرسانی به آن نیز در آغاز راه است.

وی با بیان اینکه فولاد یک صنعت استراتژیک است افزود: امیدواریم سقف تولید سالانه این کارخانه که 2 میلیون تن بوده است افزایش یابد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تقویت این کارخانه، قطعا برای بیش از یک‌هزار نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

این مسئول ادامه داد: کارخانه فولاد به لحاظ اینکه شبکه ریلی و اشتغال را توجیه کرده بسیار ارزشمند است و باید همه تلاشمان را به‌کار بندیم تا ظرفیت تولید این کارخانه را به چندین برابر افزایش دهیم.

پاپی‌زاده اذعان داشت: مذاکره برای خرید تجهیزات کارخانه فولاد از کشور ایتالیا صورت گرفته و ظرف یک‌سال آینده منتقل و در کارخانه نصب خواهد شد.

وی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور و هیئت دولت به خوزستان متذکر شد: نرخ بیکاری در این منطقه 30 درصد بوده و در صورت راه‌اندازی یک شرکت پتروشیمی می‌توان به کاهش این نرخ امید داشت.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد