سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

هشدارهای انتظامی

 

توصیه‌هایی برای رانندگی در روزهای مه‌آلود
اجتماعی  14:17:57 1392/10/21

9210-8314-5 کد خبر

 

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: با احتمال وقوع پدیده مه در روزهای آتی، تاکید می‌شود رانندگان فاصله خود را با خودروی جلویی رعایت کنند.

 سرهنگ عادل مجدمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: در این روزها که احتمال وقوع پدیده مه در استان وجود دارد رانندگان سعی کنند حتی‌الامکان از وسایل عمومی حمل و نقل برای جابه‌جایی استفاده کنند ولی در صورتی که ناچار به استفاده از خودروی شخصی هستند، حتما وسیله نقلیه خود را از همه نظر مورد بررسی قرار دهند.

 وی ادامه داد: راننده برای تردد در روزهای مه‌آلود باید از سالم بودن برف پاک‌کن‌ها، سیستم گرمایشی و سیستم روشنایی وسیله نقلیه خود اطمینان کامل حاصل کنند. همچنین خودرو باید مجهز به چراغ مه‌شکن باشد.

 رییس پلیس راهور خوزستان افزود: لازم است رانندگان فاصله مناسب را با وسیله نقلیه جلویی داشته باشند و با سرعت مجاز درون شهر رانندگی کنند تا آمادگی لازم را در برابر خطرات احتمالی داشته باشند.

 مجدمی اظهار کرد: چنانچه قصد عزیمت به استان‌های دیگر دارید، با توجه به این که تقریبا بسیاری از محورهای استان‌های همجوار خوزستان برف‌گیر هستند، وسیله نقلیه حتما به زنجیر چرخ‌ها یا لاستیک یخ‌شکن مجوز باشد.

 وی در خصوص آمار تلفات تصادفات درون شهری در استان گفت: در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته، بیش از 20 درصد کاهش تلفات در سوانح رانندگی داشتیم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد