سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

 

/هفته بیست و دوم لیگ برتر/
شکست استقلال‌خوزستان مقابل همنام تهرانی‌اش
ورزشی  19:0:15 1392/10/21

9210-16681-5 کد خبر
 

تیم فوتبال استقلال خوزستان برابر استقلال تهران با یک گل شکست خورد.

  

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و استقلال خوزستان در پایان 90 دقیقه، با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید اما این دیدار برخلاف نتیجه‌اش، صحنه‌های زیبا و جذاب زیادی داشت. تک گل استقلال را محمد قاضی در دقیقه 76 با ضربه سر به ثمر رساند.

 

بازی در هوای سرد تهران و از ساعت 16 و 40 دقیقه آغاز شد. در همان نیمه نخست، خوزستانی‌ها نشان دادند که به قصد پیروزی به تهران آمده‌اند و از همین رو از همان دقایق آغازین بازی به سمت دروازه حریف حمله بردند.

 

در نیمه نخست، استقلال خوزستان روی حرکات زیبای میداوودی می‌توانست به گل برسد اما عملکرد خوب رحمتی مانع از این کار شد.

 

با شروع نیمه دوم، استقلال تهران کمی جلو کشید و در چند صحنه، خطرناک ظاهر شد. مهدی نظری در دقیقه 57 با دروازه‌بان استقلال خوزستان تک به تک شد اما نتوانست از فرصت استفاده کند. یک دقیقه بعد هم شوت تیموریان با اختلاف کمی از دروازه، به بیرون رفت.

 

پس از گذشت چند دقیقه از نیمه دوم، سیل حملات استقلال خوزستان شروع شد تا جایی که میلاد میداوودی در چند صحنه، نمایش فوق‌العاده زیبایی ارائه داد. این بازیکن یک بار هم از پشت محوطه جریمه شوت محکمی را روانه دروازه استقلال میزبان کرد که به دیرک دروازه برخورد کرد.

 

در ادامه بازی و در دقیقه 76 سانتر کم‌جان خسرو حیدری روی خط محوطه جریمه به قاضی رسید و مهاجم استقلال هم با ضربه سر توپ را روانه دروازه کرد که در کمال شگفتی بازیکنان استقلال خوزستان، وارد دروازه تیم مهمان شد، چرا که دروازه‌بان استقلال خوزستان جایگیری مناسبی نداشت.

 در ادامه سانتر خوب مبعلی با ضربه سر مهاجم این تیم شرایط را برای تساوی فراهم کرده بود اما این ضربه با اختلاف بسیار اندکی به بیرون رفت.

 استقلال تهران با این پیروزی 44 امتیازی شد و به صدر جدول بازگشت و استقلال خوزستان هم با همان 23 امتیاز در رده دهم جای گرفت.

  

 

 

حاشیه‌نگاری ایسنا از دیدار فولاد و پرسپولیس؛
از پرتاب بطری به سمت دایی تا درگیری سوشا مکانی با یک خبرنگار
ورزشی  18:35:29 1392/10/21

9210-16581-5 کد خبر
 

دیدار دو تیم فولادخوزستان و پرسپولیس تهران که امروز در اهواز برگزار شد، همراه با حاشیه‌هایی بود.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه خوزستان –این دیدار که از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز (شنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد، با برتری 2 بر یک فولادی‌ها به پایان رسید.

 

پیش از آغاز بازی، بازیکنان و کادر فنی هر دو تیم به سمت یکدیگر رفتند و با یکدیگر خوش و بش و روبوسی کردند. پیام صادقیان، بازیکن تیم پرسپولیس نیز به سمت فرکی رفت و با وی روبوسی کرد.

 

بازیکنان تیم پرسپولیس در حالی که دسته گل به دست داشتند، به سمت تماشاگران رفتند و گل‌های خود را تقدیم  آن‌ها کردند.

 

تقریبا 20 هزار نفر از نزدیک این بازی را تماشا کردند و هواداران فولاد نیز با شعار معروف "خوزستان برزیلته"، "اهواز بی‌قراره، فولاد باید گل بزنه" و "فولاد شهر اهواز" این تیم را تشویق کردند. همچنین هواداران پرسپولیس به تشویق دایی پرداختند.

 

سیدشریف حسینی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و کیانی‌زاده، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از میهمان ویژه این دیدار بودند.

 

بعد از گل اول فولاد، سوشا مکانی، گلر این تیم با یکی از خبرنگاران صدا و سیما درگیری لفظی پیدا کرد.

 

همچنین افرادی که اقدام به اسکن کردن کارت وی‌.آی.پی ورزشگاه و فروش آن بین هواداران می‌کردند، دستگیر و به یگان ویژه تحویل داده شدند.

 

بعد از پایان بازی نیلسون، دروازه‌بان پرسپولیس که به گل دوم فولاد به علت هند بودن معترض بود، با عصبانیت به سمت داور رفت و به شدت اعتراض کرد که با وساطت علی دایی و کادر فنی، این موضوع ختم به خیر شد.

 بعد از اتمام بازی در حالی که علی دایی قصد خارج شدن از زمین را داشت، یکی از تماشاگران به سمت وی بطری آب پرتاب کرد و علی دایی نیز در واکنش به این حرکت با عصبانیت به سمت یکی از مسوولان نیروی انتظامی رفت و به وی در این خصوص اعتراض کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد