سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش آب و هوای خوزستان

 

وقوع مه و کاهش دید افقی در خوزستان، از فردا
اجتماعی  13:30:4 1392/10/21

9210-8114-5 کد خبر
 

معاون اداره کل هواشناسی خوزستان از پایان بارش‌ها در استان تا امشب خبر داد و گفت: از فردا افت محسوس دما، تشکیل مه و کاهش دید افقی در استان پیش‌بینی می‌شود.

 

علی‌رضا غلام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: با نفوذ سامانه ناپایدار همان طور که از قبل پیش‌بینی شده بود شاهد بارش‌های گسترده‌ای در سطح استان بوده‌ایم که با عبور این سامانه از اوایل ظهر یک‌شنبه، (22 دی‌ماه)، سامانه پرفشار جایگزین آن خواهد شد.

 

وی ادامه داد: در نتیجه شاهد هوای پایدار همراه با افت محسوس دما خواهیم بود و از این رو مه تشکیل و دید افقی کاهش می‌یابد.

 

معاون اداره کل هواشناسی خوزستان افزود: در 24 ساعت آینده، آسمان مناطق شمالی ابری همراه با بارش باران، بارش برف در ارتفاعات، همراه با رعد و برق و وزش باد از فردا همراه با مه یا مه رقیق صبحگاهی، آسمان مناطق مرکزی و غربی نیمه‌ابری تا ابری، همراه با بارندگی احتمال رعد و برق یا وزش باد، از فردا صبح همراه با مه یا مه رقیق صبحگاهی، آسمان ارتفاعات نیمه شرقی و شرقی ابری همراه با بارندگی، وزش باد قابل ملاحظه از فردا مه یا مه رقیق صبحگاهی و آسمان مناطق ساحلی و جنوبی استان نیمه ابری گاهی تمام ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد از بعد از ظهر با کاهش ناپایدار و از فردا صبح همراه با مه یا مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می شود.

 

غلام‌پور گفت: دمای هوای اهواز امروز حداکثر به 11 درجه سانتیگراد و فردا صبح به 8 درجه سانتیگراد خواهد رسید. همچنین آغاجاری با 17 درجه و دهدز با صفر درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین دما را در استان داشته‌اند.

 

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته میزان بارندگی در شهرهای مختلف استان به شرح زیر گزارش شد؛ آبادان 2.2 میلی‌متر، اهوز 16.9  میلی‌متر، امیدیه 27.5 میلی‌متر، ایذه 13.4 میلی‌متر، بستان 4.4 میلی‌متر، بهبهان 14.4 میلی‌متر، اندیمشک (حسینیه) 30.3 میلی‌متر، شادگان 4.8 میلی‌متر، دزفول 29.8 میلی‌متر، دهدز 9.5 میلی‌متر، رامهرمز 18 میلی‌متر، شوشتر 29 میلی‌متر، ماهشهر 11.6 میلی‌متر، مسجدسلیمان 27.3 میلی‌متر، هندیجان 46.8 میلی‌متر، لالی 21.2 میلی‌متر، آغاجاری 18.5 میلی‌متر، شوش 21.8 میلی‌متر و گتوند 25.6 میلی‌متر.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد