سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارشی از مشکلات استان خوزستان

 

در حدود یک ماه گذشته متاسفانه 2 حادثه مرگبار به فاصله زمانی یک هفته رخ داد. اولی در استان خوزستان با 12 کشته و 11 زخمی و دومی در استان سمنان با 11 کشته و 12 زخمی. نحوه پیگیری مسئولین 2 استان خوزستان و سمنان قابل تامل است
وبلاگ صالح شهر نوشت:

در حدود یک ماه گذشته متاسفانه 2 حادثه مرگبار به فاصله زمانی یک هفته رخ داد. اولی در استان خوزستان با 12 کشته و 11 زخمی و دومی در استان سمنان با 11 کشته و 12 زخمی. نحوه پیگیری مسئولین 2 استان خوزستان و سمنان قابل تامل است.

در حادثه استان سمنان با وجود اینکه حادثه دیدگان از استان البرز بودند، استاندار سمنان بلافاصله و در کمتر از 10 ساعت پس از حادثه در محل وقوع تصادف در شهرستان دامغان حاضر می شود و پس از آن به ملاقات مجروحان رفته و بعد از آن نیز به دیدار خانواده مجروحان و بازماندگان می رود و از آنها دلجویی می کند. بعد از این پیگیری نیز جلسه فوق العاده شورای مدیریت بحران شهرستان دامغان به ریاست استاندار سمنان تشکیل و استاندار خواستار بررسی عوامل وقوع حادثه و پیگیری و خدمات رسانی به مجروحان و خانواده های بازماندگان می شود.

اما در حادثه استان خوزستان با وجود اینکه حادثه دیدگان خوزستانی بودند، استاندار خوزستان فقط پیام تسلیت داده و بعد از گذشت 24 ساعت از وقوع حادثه معاون امور عمرانی استاندار به محل اعزام می شود. شهروندان صالح شهری هم در اعتراض به وضعیت جاده و امداد رسانی دیر و نامناسب، جاده را مسدود کردند. بعد از گذشت حدود 10 ساعت از بسته شدن جاده استاندار در فرمانداری گتوند حاضر شده و قول هایی داده شد که هنوز هیچ کدام عملی نشده اند. البته عملکرد ریاست دانشگاه علوم پزشکی دزفول، مدیریت و پرسنل بیمارستان دکتر گنجویان دزفول در ارایه خدمات درمانی به مجروحان حادثه و همچنین نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان گتوند، قابل قبول و شایسته تقدیر است. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد