سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

هشدارهای انتظامی

 

محورهای مواصلاتی خوزستان مه آلود و لغزنده است

اهواز- ایرنا- پلیس راه خوزستان اعلام کرد که بیشتر محورهای مواصلاتی استان خوزستان از بامداد سه شنبه مه آلود و لغزنده است و رانندگان خودروهای سنگین و سبک باید هنگام تردد در جاده ها از شتاب زدگی و سرعت غیرمجاز خود داری کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا پلیس راه خوزستان از رانندگانی که قصد عبور از گردنه ها ، محورهای ارتباطی و کوهستانی استان دارند خواست وسایل گرم کننده و زنجیر چرخ همراه داشته باشند و در صورت ضرورت از چراغ مه شکن استفاده کنند.

پلیس راه خوزستان از رانندگان خواسته به منظور پیشگیری از حوادث تلخ رانندگی، با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از سبقت های غیرمجاز پرهیز کرده و فاصله طولی را خودروی جلویی را با توجه به سرعت خود حفظ کرده و به هشدارهای ماموران پلیس توجه کنند.

بر اساس این گزارش شعاع دید افقی در برخی جاده های استان به علت مه آلودگی کاهش یافته و به کمتر از 100متر رسیده است.

با وجود مه آلودگی و بارندگی در دو روز اخیر و طغیان برخی رودخانه ها و مسیل ها ، همه راههای استان باز است در عین حال در برخی مسیرها تردد به کندی صورت می گیرد.

هواشناسی استان خوزستان پیش بینی کرد مه آلودگی پدیده غالب در بیشتر شهرهای استان بویژه مناطق کوهستانی شرق و شمال شرق است.

هواشناسی استان پیش بینی کرد که در ساعات بعداز ظهر ازغلظت مه آلودگی کاسته شود ولی در ساعات اولیه صبح با توجه به افزایش میزان رطویت، مه آلودگی به حداکثر خود می رسد.

در همین حال ریزش برف در مناطق شمال شرق استان و محور ارتباطی خوزستان به استان چهارمحال بختیاری در منطقه ˈتارازˈ چهره زمستانی داده است و صدها شهروند از مناطق جنوبی و مرکزی استان را برای دیدن برف به این مناطق کشانده است.

بارش برف وباران در خوزستان در دو روز اخیر که ناشی از فعالیت یک سامانه جنوبی بود سبب خوشحالی کشاورزان و دامداران و تلطیف هوا از آلایندگی ها شده است.

بارندگی های اخیر که شدت آن در مناطق جنوبی و جنوب شرق استان بیشتر بوده است خسارات جزیی به تاسیسات شهری و زیربنایی این مناطق وارد کرده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان پیش بینی کرد از روز جمعه نیز با نفوذ یکی سامانه بارشی جدید ، اغلب مناطق خوزستان مجدد شاهد بارندگی به صورت برف یا باران خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد