سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان

 

در 8 ماهه امسال صورت گرفت
کاهش 13 درصدی تلفات رانندگی در خوزستان 

مدیرکل پزشکی قانونی خوزستان گفت: در هشت ماهه امسال، تلفات رانندگی خوزستان 13 درصد کاهش داشته است.

خبرگزاری فارس: کاهش 13 درصدی تلفات رانندگی در خوزستان 

سیدفرزاد حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در هشت ماهه سال 92، 638 نفر در حوادث رانندگی استان خوزستان جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که 733 نفر در تصادفات رانندگی کشته شدند، 13 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی خوزستان با اشاره به اینکه از مجموع تلفات حوادث رانندگی هشت ماهه اول امسال در استان خوزستان 505 نفر مرد و 164 نفر زن بوده‌اند ادامه داد: همچنین در این مدت، آمار 14 هزار و 362 مصدوم حوادث رانندگی در پزشکی قانونی استان ثبت شده است که از این تعداد 11 هزار و 40 نفر مرد و 3 ‌هزار و 322 نفر زن هستند.

وی با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت در مدت یاد شده ابراز داشت: بیشترین تلفات حوادث رانندگی با 421 مورد در جاده‌های برون‌شهری و پس از آن با 171 مورد در تصادفات درون‌شهری، 41 مورد در جاده‌های‌روستایی و پنج مورد نامعلوم گزارش شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: مصدومین حوادث رانندگی هشت ماهه امسال نیز در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل، 4.4 درصد افزایش یافته و تعداد مصدومین حوادث رانندگی، 13 هزار و 758 نفر بوده است.

وی در پایان عنوان کرد: در ماه‌های مهر و آبان 92 نیز تعداد 171 نفر جان خود را در تصادفات از دست داده که از این تعداد 135 نفر مرد و 36 نفر زن بوده‌اند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد