سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار کشوری و استانی برای خوزستان

 

در همایش رابطین فناوری اطلاعات
خوزستان رتبه نخست فناوری اطلاعات کشوری را کسب کرد 

در همایش رابطین فناوری اطلاعات، خوزستان رتبه نخست فناوری اطلاعات کشوری را از آن خود کرد.

خبرگزاری فارس: خوزستان رتبه نخست فناوری اطلاعات کشوری را کسب کرد

مسئول انفورماتیک اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با بیان اینکه استان خوزستان در حوزه فناوری اطلاعات حائز رتبه اول در کشور است اظهار کرد: دومین همایش رابطین فناوری اطلاعات استان با حضور کارشناسان فناوری اطلاعات شهرستان‌های استان در اهواز برگزار شد.

سیداحسان شاهرکنی در خصوص وضعیت کلی فناوری اطلاعات استان و جایگاه آن در کشور گزارشی ارائه داد و افزود: در ارزیابی وضعیت فناوری اطلاعات استان‌ها در سطح کشور که توسط اداره کل فناوری اطلاعات نهاد کشور انجام گرفت، استان خوزستان حائز رتبه اول در کشور شد و در سمینار مسئولان فناوری اطلاعات در استان‌ها از خوزستان تقدیر به‌عمل آمد.

وی در خصوص انتظاراتی که از رابطین فناوری اطلاعات استان در این زمینه وجود دارد اشاره کرد و ادامه داد: سرکشی مداوم به کتابخانه‌های عمومی زیرمجموعه، رفع مشکلات حوزه فناوری اطلاعات کتابخانه‌های عمومی حوزه خود و ارائه گزارش عملکرد به صورت ماهانه به استان و ارائه پیشنهادات و خلاقیت‌های جدید از جمله وظایفی است که از رابطین فناوری اطلاعات در شهرستان‌ها انتظار داریم.

مسئول انفورماتیک اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان با اشاره به اینکه بر طبق آئین نامه ارسالی در همایش، هر کدام از رابطین شهرستان علاوه بر شهرستان خود مسئولیت پیگیری مسایل فناوری اطلاعات شهرستان دیگری را نیز بر عهده گرفتند تصریح کرد: همچنین در این همایش فرم بازدید کتابخانه (فرمت جدید) رونمایی شد.

وی ابراز داشت: همچنین مقرر گشت رابطین فناوری اطلاعات تا پایان هفته آینده از همه کتابخانه‌های مربوطه بازدید و این فرم را تکمیل و به امضای مسئول کتابخانه و رئیس شهرستان مربوطه برسانند.

شاهرکنی عنوان کرد: در این فرم 20 آیتم برای ارزیابی وضعیت فناوری اطلاعات هر کتابخانه گنجانده شده که از مهمترین آنها می‌توان به مواردی نظیر فعال بودن شبکه کتابخانه، نرم افزارهای مدیریت کتابخانه‌ای، وضعیت اینترنت کتابخانه، وضعیت امنیت اطلاعات و... که مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: در ادامه رابطین فناوری اطلاعات شهرستان گزارشی از وضعیت انفورماتیک شهرستان خود شامل اقداماتی که در این مدت به‌عمل آورده‌اند و مشکلات موجود ارائه کرده، همچنین هم اندیشی و بیان راهکارهایی جدید و بیان تجربیات مثبت همکاران در این زمینه نیز انجام شد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد