سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شهرداری اهواز

 

مهر: عضو شورای شهر اهواز گفت: اشخاصی که ادعا می کنند در انحلال سومین شورای شهر اهواز نقش داشته اند افرادی را به شهرداری تحمیل می کنند.

 آذر زمان پور عنوان کرد: این حق شهردار اهواز است که در شهرداری تغییر و تحولی انجام دهد اما این تغییرات باید بر اساس نخبه گرایی و شایسته سالاری صورت بگیرد.

وی افزود: در صورتی که تغییرات در شهرداری بر اساس نخبه گرایی صورت نگیرد به طور حتم تبعات این جایگزینی را شهروندان اهوازی پس می دهند.

عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد: افرادی که در انتخابات چهارمین شورای شهر اهواز نفوذ های فراوانی داشته اند در حال حاضر نیز دست از اعمال خود بر نداشته اند.

زمان پور با بیان اینکه بر اساس قانون هیچ نهادی به جز شورای شهر توان نظارت بر شهرداری را ندارد، اظهار کرد: اما متاسفانه در حال حاضر افرادی وجود دارند که می خواهند اشخاصی را به شهرداری تحمیل کنند.

وی افزود: شورا باید با قاطعیت و تدبیر فعالیت خود را در راستای اهداف نظام انجام دهند اما افرادی که خودشان ادعا می کنند در انحلال سومین شورای شهر نقش داشته اند نمی گزارند.

عضو شورای شهر اهواز اظهار کرد: یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کرد این است که به چه علت در خصوص شرکت لیدوما و عوامل تاسیس این شرکت سکوت کرده اند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد