سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

 

پیروزی نفت آبادان در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور
ورزشی  11:36:18 1392/10/14

9210-9381-5 کد خبر
 

در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، تیم پخش و پالایش نفت آبادان به پیروزی رسید و دیدار تیم‌های ملی‌حفاری و دانیال ایذه به تعویق افتاد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خوزستان - این هفته از مسابقات روز گذشته، 13 دی‌ماه برگزار شد که تیم پخش و پالایش نفت آبادان میهمان اشکنان فارس بود که در پایان با نتیجه پر گل 6 بر 2 حریف خود را در هم کوبید.

 در همین هفته بازی دو تیم ملی‌حفاری و دانیال ایذه به تعویق افتاد که قرار است 18 و 19 دی‌ماه حفاری و دانیال ایذه به ترتیب از کاسپین قزوین و نماینده تبریز پذیرایی کنند.

 

 

برای اولین بار؛
خوزستان مسابقات قهرمانی موتورکراس کشور را میزبانی می‌کند
ورزشی  11:20:45 1392/10/14

9210-9281-5 کد خبر
 

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان خبرداد: برای اولین بار خوزستان میزبان رقابت‌های قهرمانی موتورکراس کشور خواهد بود.

 حسین عباسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خوزستان - اظهارکرد: قرار است برای اولین بار مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ملی موتورکراس به میزبانی خوزستان در اهواز برگزار شود.

 وی افزود: بیش از 250 موتورسوار از 31 استان کشور در این رقابت‌ها که بهمن‌ماه به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد. نفرات برتر نیز به رقابت‌های جهانی اعزام می‌شوند.

 دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان درخصوص آماده شدن استان جهت میزبانی این مسابقات گفت: ستادی تحت عنوان میزبانی این مسابقات تشکیل داده‌ایم که روز گذشته، 13 دی‌ماه نیز اولین جلسه آن برگزار شد تا تقسیم وظایف کنیم و کارها به خوبی پیش برود.

 وی خاطرنشان‌کرد: این میزبانی بسیار بزرگ است و باتوجه به این‌که خوزستان برای اولین بار است که میزبان این رقابت‌ها می‌شود، دوست داریم میزبان خوبی برای تمام ورزشکاران شرکت‌کننده باشیم.

 عباسی بیان‌کرد: تیم موتورکراس استان را هم ساماندهی کردیم و آن را آماده خواهیم کرد تا با قدرت در این مسابقات شرکت کنیم. از امتیاز میزبانی‌مان نیز استفاده می‌کنیم تا حداقل در این دوره روی سکو برویم.

 وی عنوان‌کرد: طی بازدیدی که ناظر فدراسیون از محل برگزاری مسابقات داشت، یکسری نقطه‌نظرات ارایه داد و ما اکنون در حال برطرف کردن نواقص هستیم تا پیست مسابقه از نظر فنی آماده شود.

 

 

برتری تیم هندبال بهبهان در لیگ دسته یک کشور
ورزشی  12:55:49 1392/10/14

9210-9481-5 کد خبر
 

تیم هندبال بهبهان در هفته سوم دور رفت مسابقات لیگ دسته یک کشور مقابل حریف خود به برتری رسید.

 غلام‌عباس اسماعیلی، سرمربی تیم هیات هندبال بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خوزستان - اظهارکرد: در این دیدار که روز گذشته، 13 دی‌ماه در بهبهان برگزار شد، توانستیم مقابل تیم میناب بندرعباس با نتیجه 35 بر 22 به برتری برسیم.

 وی درباره عملکرد تیمش در این بازی گفت:‌ بازی خوب بود و بازیکنانم بسیار خوب کار کردند و هر چه به آن‌ها گفته بودیم را در زمین اجرا کردند. نتیجه‌گیری‌مان خوب بود و راضی هستم.

 سرمربی تیم هندبال بهبهان بیان‌کرد: حریف هم تیم خوبی بود. آن‌ها در این بازی در سیستم دفاعی تیم ما ماندند. تکنیک آن‌ها خوب نبود و بیشتر شوت‌زن بودند. ما دفاع‌مان را بیرون آوردیم و زمانی‌که بازیکنان حریف توپ را لو می‌دادند ما از ضدحمله استفاده و گلزنی می‌کردیم.

 وی درخصوص دیدار آینده تیمش عنوان‌کرد:‌ پنج‌شنبه این هفته میهمان نماینده بوشهر هستیم. حریف‌مان تیم ‌خوبی است و اکنون در جایگاه دوم قرار دارد. تیم ما نیز با 2 امتیاز در مکان چهارم جای گرفته است.

 

رقابت خوزستان در لیگ برتر بسکتبال باویلچر کشور
ورزشی  14:55:50 1392/10/14

9210-9981-5 کد خبر
 

تیم هیات جانبازان و معلولان خوزستان در لیگ برتر بسکتبال باویلچر کشور به مصاف حریفان خود می‌رود.

 غفور کامروا، سرمربی تیم بسکتبال باویلچر استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خوزستان - اظهارکرد: پنج‌شنبه و جمعه (19 و 20 دی‌ماه) در هفته سوم دور برگشت به ترتیب با تیم‌های کهریزک تهران و اصفهان، در اهواز بازی می‌کنیم.

 وی بیان‌کرد: تیم‌مان آماده است و خوشبختانه امسال تمام بازیکنان تیم‌مان جوان هستند. باتوجه به این‌که هیات از نظر مالی ضعیف است و نتوانست اسپانسر خوبی باشد و اسپانسری هم برای تیم ما پیدا نشد، بیشتر بسکتبالیست‌های خوب و زبده ما جذب تیم‌های دیگر شدند.

 سرمربی تیم بسکتبال باویلچر خوزستان گفت: طی چند ماه گذشته با بازیکنان جوان تیم کار کرده‌ایم و به آمادگی خوبی رسیده‌اند. ما پس از این مرحله از رقابت‌ها خودمان را برای پلی‌آف آماده می‌کنیم تا در این مرحله موفق باشیم.

 وی خاطرنشان‌کرد: تا این ‌جای مسابقات از عملکرد بازیکنانم راضی بوده‌ام و تنها مشکل تیم، جوانی و کم‌تجربه بودن بازیکنان‌ است. عادل طرفی نیز یکی از بسکتبالیست‌های خوب ما بود که پس از پایان مرحله دوم مسابقات به لیگ اسپانیا رفت.

 کامروا در ادامه درباره حریفان این هفته تیمش گفت: هر دو حریف‌مان خوب و در جایگاه‌های اول و دوم جدول قرار دارند. ما در دورهای اول و دوم، رقابت فشرده‌ای با آن‌ها داشتیم ولی باتوجه به این‌که این تیم‌ها مهره‌های قوی‌تری نسبت به ما داشتند، بازی‌ها را بردند. ما دیدارهای این هفته را هم برای خودمان بازی‌های تدارکاتی خوبی می‌دانیم تا درنهایت برای پلی‌آف آماده شویم. برد و باخت در این بازی‌ها تاثیری در جایگاه ما در جدول ندارد.

 

 

نتایج نمایندگان خوزستان در لیگ‌های دسته یک و برتر جودو کشور
ورزشی  14:27:27 1392/10/14

9210-9881-5 کد خبر
 

هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته یک و برتر جودو کشور با شرکت نمایندگان خوزستان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خوزستان - این هفته از مسابقات در هر دو لیگ برتر و دسته یک کشور، چهارشنبه (11 دی‌ماه) به میزبانی تهران برگزار شد.

 تیم خانه جودو اهواز در این هفته از مسابقات لیگ دسته یک کشور، مقابل تیم‌های کرمانشاه، رستوران شفا گلوبندک، بابا حیدر و سنگ قاسمی به ترتیب با نتایج 8 بر یک، 9 بر صفر، 9 بر صفر و 7 بر 2 شکست خورد.

 تیم اندیمشک دیگر نماینده استان در لیگ دسته یک، مقابل ایران خودرو تبریز با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی رسید و برابر پاس قوامین با نتیجه 9 بر صفر مغلوب شد.

 همچنین تیم نفت‌مسجدسلیمان نماینده استان در لیگ برتر کشور، مقابل دانشگاه آزاد با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی دست پیدا کرد و برابر ثامن‌الحجج خراسان با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد.

 

 

لیگ وزنه‌برداری نوجوانان خوزستان برگزار شد
ورزشی  14:17:47 1392/10/14

9210-9781-5 کد خبر
 

عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری نوجوانان خوزستان به تیم نفت‌وگاز مسجدسلیمان رسید.

 محمدزمان مهمدی، رییس هیات وزنه‌برداری استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خوزستان - اظهارکرد: این مسابقات روز جمعه، 13 دی‌ماه با حضور 122 وزنه‌بردار از 12 شهرستان استان به میزبانی شوشتر برگزار شد.

 وی درباره تیم‌های برتر این دوره از رقابت‌ها گفت: پس از قهرمانی نفت‌وگاز مسجدسلیمان، نفت‌وگاز گچساران در جایگاه دوم قرار گرفت و مناطق نفت‌خیز جنوب هم سوم شد.

 رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان بیان‌کرد: قرار بود این مسابقات به میزبانی دزفول برگزار شود که در آخرین لحظات این شهرستان از میزبانی انصراف داد و به همین دلیل با همکاری حسینی، رییس دانشگاه آزاد شوشتر، رقابت‌ها در سالن این دانشگاه برگزار شد که جا دارد از زحمات وی تشکر کنم.

 وی با بیان این‌که مسابقات از سطح بسیار خوبی برخوردار بود، گفت: مسابقات تحت عنوان جام شهدای وزنه‌برداران نوجوان خوزستان، شهیدان ابراهیم جمالی، حسن شیر‌علی‌نژاد و جهانگیر دانش برگزار شد. این شهیدان از قهرمانان این رشته بودند.

 

قهرمانی اتومبیلران خوزستانی در مسابقات کارتینگ کشور
ورزشی  13:2:35 1392/10/14

9210-9581-5 کد خبر
 

اتومبیلران خوزستانی عنوان نخست رقابت‌های قهرمانی کارتینگ کشور در بخش راک را به خود اختصاص داد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خوزستان - این مسابقات جمعه، 13 دی‌ماه در پیست آزادی تهران برگزار شد.

 16 اتومبیلران از شش استان کشور در این مسابقات با یکدیگر رقابت کردند که در پایان پژمان آغاجاریان، اتومبیلران نوجوان خوزستانی موفق شد با پشت سر گذاشتن سایر رقبای خود به عنوان قهرمانی برسد.

 پس از نماینده خوزستان، اتومبیلران‌های تهرانی جایگاه‌های دوم و سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

 

اسطوره فوتبال و دارنده افتخارات متعدد ورزشی در فوتبال آسیا، از اقدام فرهنگی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تقدیر کرد.

علی کریمی اسطوره فنی و دارنده عنوان مرد سال فوتبال آسیا در مصاحبه‌ای با خبرگزاری‌ها و سایت‌های مختلف ورزشی و خبری از اقدام فرهنگی باشگاه نفت مسجدسلیمان در اهدای لباس محلی و سنتی این منطقه به وی تقدیر کرد.

وی همچنین از توجهات هواداران و فوتبال دوستان مسجدسلیمانی در تشویق بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تقدیر و تشکر کرد.

کریمی همچنین اهدای لباس سنتی این منطقه به وی و پوشیدن آن قبل از بازی را یک اقدام جالب توجه عنوان کرد و گفت: این اقدام یک خاطره فراموش نشدنی برای وی خواهد بود.

علی کریمی همچنین جو تماشاچیان و هواداران تیم نفت را بی‌نظیر و نشانه فرهنگ بالای مردم این شهر توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد تیم نفت بتواند به لیگ برتر صعود کند.

دو تیم نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی در استادیوم شهید بهنام محمدی تیم نفت با یکدیگر به رقابت پرداختند. 

هرچند که این بازی با برتری و راهیابی تیم پرمهره تراکتورسازی به پایان رسید اما مسئولان باشگاه نفت در اقدامی جالب توجه که نشان از علاقه مسئولان این تیم به اقدامات فرهنگی دارد، لباس سنتی و محلی منطقه را به علی کریمی اهدا کردند.

علی کریمی هم در میان تشویق پرشور هواداران با استقبال از این رویداد با بر تن کردن لباس محلی بختیاری‌ها به سمت هواداران تیم نفت رفت و با تعظیم از آنان تقدیر و تشکر کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد