سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

 

بازدید محسن هاشمی از دانشگاه آزاد امیدیه
علمی و آموزشی  11:37:5 1392/10/11

9210-376-5 کد خبر

RSS :: پرینت

 

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی از پروژه های عمرانی دانشگاه آزاد واحد امیدیه بازدید کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه خوزستان- محسن هاشمی که به همراه هیاتی به خوزستان سفر کرده است، از پروژه های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه بازدید کرد.

مهرداد افشون، رئیس دانشگاه آزاد واحد امیدیه در جریان این بازدید گزارشی از پروژه های عمرانی این واحد دانشگاهی ارائه داد و با بیان اینکه در این واحد 16 هزار مترمربع فضای آموزشی و رفاهی ساخته شده است، ادامه داد: از سال 88 تاکنون توانسته ایم پروژه های مهم عمرانی از جمله ساختمان پنج طبقه آموزشی به مساحت بیش از 4 هزار مترمربع دارای 32 کلاس آموزشی، ساختمان دو طبقه سلف سرویس دانشجویی به مساحت بیش از 2 هزار مترمربع، مجتمع ورزشی به مساحت بیش از 3 هزار مترمربع و حصارکشی مجتمع آموزشی امیرکبیر را به اتمام برسانیم. همچنین راه اندازی شبکه فشار متوسط برق 33 هزار کیلو وات و اخذ سند مالکیت مجمتع دانشگاهی امیرکبیر به متراژ 10 هکتار نیز انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به نیاز این دانشگاه در بخش سکونت دانشجویان، گزارشی از وضعیت خوابگاه ها ارائه داد.

به گزارش ایسنا، منطقه خوزستان، محسن هاشمی نیز در این بازدید  ضمن تشکر از استقبال هیات رئیسه و کارکنان واحد امیدیه، موافقت اولیه خود را با تغییر کاربری دانشکده علوم انسانی به خوابگاه دانشجویی اعلام کرد.

در این بازدید مدیرکل طرح های عمرانی، مدیرکل املاک و مستغلات عمرانی سازمان مرکزی و دبیر هیات امنا و معاون عمرانی دانشگاه های آزاد اسلامی استان خوزستان، محسن هاشمی را همراهی می کردند.

به گزارش ایسنای خوزستان، محسن هاشمی روز گذشته نیز از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر بازدید کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد