سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

 

مراسم سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری با حضور تعداد زیادی از مسئولان ملی و استانی در حالی برگزار شد که غیبت 2 چهره شناخته شده در این حوزه بیش از همه به چشم می آمد؛ عبدالحسن مقتدایی و حیدر بهمنی / تجربه 58 روزه مدیریت مقتدایی در استانداری نشان می دهد که در پس حضور و یا غیبت وی در یک مراسم می تواند اما و اگرهایی نهفته باشد
خوزنیوز: مراسم سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری (1 دی ماه) با حضور تعداد زیادی از مسئولان ملی و استانی در حالی برگزار شد که غیبت 2 چهره شناخته شده در این حوزه بیش از همه به چشم می آمد؛ عبدالحسن مقتدایی و حیدر بهمنی.

عبدالحسن مقتدایی، حیدر بهمنی، رکن الدین جوادی و حمیدرضا گلپایگانیمراسم سالگرد تاسیس بدون حضورمقتدایی وبهمنی/ تغییرات مدیریتی در انتظار شرکت ملی حفاری؟ /
به گزارش خوزنیوز، غیبت عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان در این مراسم از آنجا اهمیت پیدا می کند که مقتدایی پیش از این  سالها به معاون مشاورعالی مدیرعامل در این شرکت مشغول به کار بوده  و از خانواده ملی حفاری و نفت محسوب می شود. همچنین  تجربه 58 روزه مدیریت  مقتدایی در استانداری نشان می دهد که در پس حضور و یا غیبت وی در یک مراسم می تواند اما  و اگرهایی نهفته باشد. همه اینها وقتی بیشتر نمود پیدا می کند که بدانیم مقتدایی نسبت به مجموعه حفاری و نفت علقه ای خاص دارد، به گونه ای که در دولت های نهم و دهم نشستن در اتاق کوچک مشاورت این شرکت را به رغم پیشنهادها به برخی مدیریت ها ترجیح داد.

چرایی غیبت حیدر بهمنی از دوستان مقتدایی که در افواه به پدر حفاری ایران مشهور است و سابقه دو دوره مدیرعاملی شرکت ملی حفاری ایران به مدت 12 سال (1377-1381و 1391-1384) را در کارنامه دارد برای آگاهان اما بدون شرح است. برکناری بهمنی از سمت مدیرعاملی از سوی دولت پیشین به شکل مناسبی برای این مدیر خوزستانی صورت نگرفت. در دولت یازدهم هم علیرغم اینکه حتی خبر انتصاب بهمنی به عنوان مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب روی خروجی خبرگزاری ها رفت اما با تکذیب مسئولان مواجه شد و سمت مشاوره شرکت ملی نفت ایران به بهمنی رسید. در حکم رکن الدین جوادی برای بهمنی آمده است: « نظر به دانش کاری و تجربیات ارزشمند جنابعالی در بخش های گوناگون صنعت نفت، به ویژه صنعت حفاری و تولید نفت و گاز، به موجب این حکم بعنوان مشاور مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران انتخاب می گردید تا با بررسی تنگناهای تولید از منظر حفاریراهکارهای بهبود در ساماندهی و عملکرد شرکت های حفاری را ارائه و بر ارتقاء عملکرد شرکت های حفاری نظارت فرمائید. بدیهی است مدیران محترم عامل شرکت های تابعه حسب مورد همکاری و همفکری لازم را با جنابعالی معمول خواهند نمود.»

نکته جالب اما تاخیر یک هفته ای در ارسال پیام تبریک از سوی حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری  به بهمنی بود.

بر اساس شنیده ها،  تغییرات در مدیریت و هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران محتمل می نماید و از خادمی، طباطبایی و لاهیجی به عنوان گزینه های مدیریت در این شرکت نام برده می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد