سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از خرمشهر

 

اجازه نمی‌دهیم امام جمعه خرمشهر از این شهر برود
 
 
اجازه نمی‌دهیم امام جمعه خرمشهر از این شهر برود
  بزرگنمایی:

شنبه 23 آذر 1392 - 9:30:00 AM

 

عبدالله سامری  با اشاره به استعفای امام جمعه این شهر اظهار کرد: من به عنوان نماینده مردم خرمشهر در مجلس اجازه نمی‌دهم حجت‌الاسلام موسوی با توجه به حمایت‌ها و دلسوزی‌هایی که از شهروندان و این شهر داشته است از این شهر برود زیرا این امر به صلاح خرمشهر نیست.

وی افزود: دغدغه امام جمعه خرمشهر، محرومیت‌ها و مشکلات این شهر است اما برخی مسئولان قصد سنگ‌اندازی در راستای توسعه عمران این منطقه را دارند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حجت‌الاسلام موسوی خود را در قبال مردم این شهر مسئول می‌داند و تذکراتی که به مسئولان می‌دهد از روی نگرانی و نارضایتی از عملکرد اجرایی برخی از آنهاست که واقعا به حق و انصاف است.

وی ادامه داد: برخی افراد در این شهرستان با تشکیل نهادهای مردمی و انباشته کردن ثروت به مردم خرمشهر ظلم می‌کنند و حتی حاضر نیستند زن و بچه خود را برای اقامت و زندگی به این منطقه بیاورند.

سامری خاطرنشان کرد: اینها دغدغه‌های خرمشهر است که با وجود گذشت این همه سال از پایان جنگ تحمیلی هنوز اجازه نمی‌دهد این شهرستان پیشرفت کند.

وی ادامه داد: از امام جمعه خرمشهر تقاضا دارم با ماندن در این شهر به رفع مشکلات مردم بپردازد، رسالت بزرگ خود را همچنان انجام دهد و با رفتن از خرمشهر، فضا را برای فرصت طلبان و سودجویان باز نکند.

فارس 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد