سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار سیاسی خوزستان

 

ادبیات توهین آمیز استاندار اصفهان/ با تجمع در کنار زاینده رود موافق نیستم

بلوغ اجتماعی و سیاسی اصفهانی ها بالاتر از خوزستانی هاست!  

استاندار اصفهان گفت: با تجمع در کنار زاینده رود موافق نیستم چون معتقدم بلوغ اجتماعی و سیاسی مردم اصفهان بالاتر از مردم خوزستان و چهارمحال است.

شوشان: استاندار اصفهان در مصاحبه ای ضمن توهین به خوزستانی ها و انتقاد از تجمع مردم خوزستان در حمایت از انتقال آب کارون گفت: با تجمع در کنار زاینده رود موافق نیستم چون معتقدم بلوغ اجتماعی و سیاسی مردم اصفهان بالاتر از مردم خوزستان و چهارمحال است.


استاندار اصفهان با بیان مطلب فوق گفت: برای احیای زاینده رود طرحی پنج ماده ای توسط کارشناسان تهیه کرده ایم و در حال حاضر در حال پیگیری این طرح از طریق مراجع ذی ربط هستیم.

دکتر زرگر پور در رابطه با زاینده رود، افزود: در شرایط عادی اگر خشکسالی نداشته باشیم ۲۰۰ میلیون متر مکعب کسری آب داریم و در صورتی که خشکسالی داشته باشیم ۶۰۰ ملیون کسری داریم، در حال حاضر هم که سالها است دچار خشکسالی هستیم.

استاندار اصفهان ساماندهی مشکل زاینده رود را نیازمند فضایی آرام و منطقی دانست و گفت: با تجمع در کنار زاینده رود موافق نیستم چون معتقدم بلوغ اجتماعی و سیاسی مردم اصفهان بالاتر از مردم خوزستان و چهارمحال است.

وی گفت: تصریح کرد: مردم و مسئولان اصفهان حرف خود را درباره مشکلات شهرشان با فریاد و غوغای بیهوده بیان نمی کنند بلکه برای این مسئله راهکارهای منطقی می اندیشند.

به گزارش شوشان ، این سخنان استاندار اصفهان به اعتراض بحق مردم خوزستان و نمایندگان استان در حالی است که طرح های مختلف انتقال آب از سرشاخه های کارون در حال اجراست و در بودجه سال 93 نیز ردیف اعتباری برای انتقال آب در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که استاندار خوزستان به همراه نماینده اهواز و خانم ابتکار ریاست سازمان محیط زیست چندی پیش با شرکت در تجمع زیست محیطی مردم اهواز در کنار کارون حمایت خود را از این اقدام اعلام کردند. عکس های این حضور در ذیل می آید :









نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد