سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

 

شوشان/ روزنامه نور خوزستان در ستون ویژه های خود نوشت: معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، در واکنش به استعفای نمایندگان مجلس در ارتباط با بودجه سال 93 ضمن عجیب خواندن آن گفته است: اینطور نیست که هر نماینده برای حوزه انتخابیه خود، کیسه ای بیاورد و پر کند!
محمد باقر نوبخت از این بابت استعفای نمایندگان را عجیب دانسته که معتقد است خود نمایندگان در جریان امور قرار دارند و اگر نظر خاصی دارند، می توانند اعمال کنند.
وی از اختصاص بخشی از منابع عمرانی بودجه 93 به دو طرح خوزستان خبر داد و خطاب به نمایندگان این استان در مجلس گفته است: دولت 2 طرح بزرگ آبرسانی و طرح حاصلخیزی مزارع را از سهم 35 هزار میلیارد تومان اجرا خواهد کرد که سهم قابل توجهی است. به گفته وی، خارجی ها برای اجرای چنین پروژه هایی در کشور بازدید به عمل آورده اند و تامین پیش پرداخت منابع مالی آنها انجام شده ا ست.
و اما در حالی که نمایندگان استان خوزستان به کاهش اعتبارات استانی در بودجه 93 واکنش نشان داده اند، استاندار فارس از رشد 27 درصدی بودجه سال 93 این استان خبر داده است. به گفته وی یک هزار و 278 میلیارد تومان برای استان فارس در لایحه بودجه سال 93 پیش بینی درآمد شده است که این میزان در مقایسه با بودجه سال جاری، 27 درصد رشد را نشان می دهد. البته وی از کاهش هایی هم که در برخی بخش ها در بودجه برای استان فارس اعمال شده خبر داده است. ضمنا 165 میلیارد تومان اعتبارات استان فارس، از اعتبارات پیش بینی شده برای این استان از محل 2 درصد نفت و گاز است.
ضمنا از نمایندگان انتظار داریم سهم اعتبارات استان در بودجه از محل دو درصد نفت را مشخص کنند تا معلوم شود فرق مردم خوزستان که با مشکلات زیست محیطی ناشی از مسایل نفتی  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد