سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار فرهنگی برای خوزستان

  

مدیرکل کتابخانه‌های خوزستان نمونه شد+ عکس  

 

شوشان: در سی و سومین گردهمایی مدیران کل ستادی و استانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور که در هتل انقلاب تهران با حضور منصور واعظی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار گردید از لفته منصوری به عنوان مدیر کل نمونه و ابوذر علی زاده به عنوان مسئول روابط عمومی نمونه تقدیر شد.

در این نشست و به بهانه بیست و یکمین جشنواره کتابخانه‌های عمومی و فرهنگ مطالعه مفید در بخش روابط عمومی، اطلاع رسانی و فعالیتهای هفته کتاب، مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان به عنوان مدیر کل نمونه و روابط عمومی استان خوزستان به عنوان روابط عمومی نمونه در کشور انتخاب شده اند.
این انتخاب بر اساس ارزیابی شاخصهای عملکرد در حوزه برگزاری فعالیتهای متنوع هفته کتاب، فعالیتهای صدا و سیما در حوزه مطالعه و کتابخانه های عمومی، اخبار منتشره در هفته کتاب در خصوص کتابخانه های عمومی توسط کارشناسان نهاد کتابخانه های عمومی کشور انجام شد و استان خوزستان به عنوان نمونه ملی در این حوزه انتخاب شد.
شایان ذکر است: روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان برای چهارمین سال پیایی حائز رتبه نمونه ملی در کشور شد که نشان از عملکرد رشد یابنده و توسعه محور این اداره کل در مرکز استان ، شهرستانها و همه کتابخانه های عمومی است. تلاش ها و زحمات تک تک همکاران وقتی به بار می نشیند و تبدیل به موفقیت شود و در قالب خبر در رسانه ها منعکس گردد و جامعه را نسبت به کتاب و کتابخوانی حساس کند. نقش و جایگاه روابط عمومی آشکار می گردد.
"ابوذر علی زاده مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان" گفت: پیش از این، استان سربلند خوزستان، موفقیتهای برتر کشوری کسب کرده است. در آیین گرامیداشت هفته کتاب که در 29 آبانماه سالجاری در تالار وحدت برگزار شد. براساس ارزیابی عملکرد یکساله، لفته منصوری به عنوان مدیر کل نمونه ملی در شاخصهای مختلف معرفی شد ؛ همچنین سید احسان شاه رکنی مسئول انفورماتیک اداره کل در حوزه IT نمونه ملی؛ کتابخانه مشارکتی حافظ از شهرستان اهواز با مسئولیت خانم مژگان امیری در حوزه کتابخانه های مشارکتی نمونه ملی و حمزه نظرپور از اعضای کتابخانه های عمومی مسجد سلیمان به عنوان کتابخوان نمونه ملی معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین در سالجاری دو کتابخانه عمومی شهید شرافت شوشتر در مرداد ماه و بوعلی سینای دزفول در آبان ماه به دلیل فعالیتهای برجسته فرهنگی به عنوان کتابخانه های برتر فرهنگی در سطح کشور معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.
علیزاده با اشاره به روحیه تفاهم، همکاری ، برنامه محوری و جوان گرایی حاکم بر اداره کل افزود: اولا: هر کدام از این موفقیتها حاصل هم افزایی و تلاش گروهی همه همکاران در سراسر استان بوده است. ثانیا: در هر کدام از این موفقیتها که نام خوزستان سربلند، که قلب تپنده ایران عزیز است، برده شود؛ موجب فخر و مباهات همه ما است. در پایان از صدا و سیمای مرکز خوزستان و آبادان و رادیو دزفول و نیز خبرگزاریهای سراسری و استانی و روزنامه ها و نشریه های سراسری و استانی که اخبار مربوط به کتاب و کتابخوانی و کتابخانه ها را به نحو مطلوب پوشش دادند و برای خوزستان افتخار آفریدند تشکر و سپاسگزاری می کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد