سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

 

عنایتی:
تیم 10 نفره صبا برابر تیم 15 نفره فولاد بازی کرد
 
اهواز - خبرگزاری مهر: مهاجم تیم صبای قم گفت: تیم ما با 10 بازیکن برابر تیم 15 نفره فولاد بازی کرد و طبیعی است که نتیجه بازی را واگذار کنیم.

رضا عنایتی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تیم ما در واقع با 10 بازیکن برابر 15 بازیکن حریف بازی کرد و همین امر کار ما را دشوار کرده بود.
وی افزود: بدون شک تیم داوری از تیم میزبان حمایت کرد و در حق ما ظلم شد زیرا تیم ما در این بازی مستحق شکست نبود.
مهاجم تیم صبای قم ادامه داد: در این بازی می توانستیم به گل برسیم و موقعیت های خوبی را نیز به دست آوردیم ولی شرایط بازی روحیه بازیکنان ما را تضعیف کرده بود.

عنایتی بیان کرد: اخراج یکی از بازیکنان ما در نیمه دوم  بیشتر برنامه های ما را برای جبران گل خورده برهم زد و تمرکز بازیکنان ما نیز از بین رفت.
به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، روز جمعه بازی دو تیم فولاد خوزستان و صبای قم برگزار و به پیروزی دو بر صفر فولاد منجر شد. این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

 

نتایج تلاش نمایندگان خوزستان در مسابقات تنیس روی میز جوانان و امید کشور
 
اهواز - خبرگزاری مهر: دبیر هیات پینگ پنگ خوزستان گفت: مسابقات پینگ پنگ جوانان و امید لیگ برتر باشگاههای کشور با حضور نمایندگان خوزستان پیگیری شد.

عبدالامیر بخشنده در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: در هفته سوم مرحله برگشت این مسابقات، تیم مناطق نفت خیز جنوب در اهواز با نتیجه 5 بر2 مقابل تیم نفت آبادان به پیروزی دست یافت.

وی افزود: در دیگر بازی این هفته تیم پتروشیمی بندر امام با نتیجه 5 بر 4 مغلوب میزبان خود تیم مقاومت بسیج قزوین شد.

دبیر هیات پینگ پنگ استان از برگزاری کلاس درجه 3 مربیگری در اهواز خبر داد و اظهار کرد: این کلاس با حضور 17 شرکت کننده از استانهای خوزستان و ایلام به مدت 3 روز در اهواز برگزار شد.

بخشنده ادمه داد: مهرداد بابادی وند مدرس رسمی فدراسیون پینگ پنگ کشور، شرکت کنندگان در این کلاس را آموزش داد.

 

ورزشگاه تختی اهواز باز هم خالی از تماشاگر بود/ بازگشت مجدد افشین به فولاد
 
اهواز - خبرگزاری مهر: بازی دو تیم فولاد خوزستان و صبای قم در حالی در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد که برای دو بازی متوالی این ورزشگاه خالی از تماشاگر بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فولاد خوزستان و صبای قم عصر جمعه در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که این بار نیز تماشاگران خوزستانی به دلیل تخلف در بازی خانگی دوهفته گذشته فولاد و مصدوم کردن محسن قهرمانی از تماشای این بازی محروم بودند.

این در حالی بود که بازی هفته قبل استقلال خوزستان دیگر نماینده استان در لیگ برتر نیز بدون حضور تماشاگران برگزار تا این ورزشگاه برای دومین بازی متوالی، شاهد حضور هیچ هواداری نباشد.

پیش از بازی رضا عنایتی بازیکن باتجربه تیم صبای قم به نشانه احترام به سمت کادر فنی تیم فولاد خوزستان رفت و از آنها برای حضور در میدان رخصت گرفت.

قضاوت این دیدار به عهده موعود بنیادی فر بود. مصطفی فرهانی و جلیل شعرانی نیز او را در امر این قضاوت همراهی کردند.

در دقیقه 20 بازی حسن جعفری بازیکن تیم فولاد خوزستان به دلیل مصدومیت شدید، کادر فنی فولاد را با یک تعویض اجباری مواجه کرد و به جای این بازیکن امید خالدی وارد میدان شد.

گل اول تیم فولاد خوزستان روی یک ضد حمله توسط بختیار رحمانی در دقیقه 28 بازی به ثمر رسید و گل دوم نیز در دقیقه 94 بازی توسط امید خالدی برای فولادی ها به ثمر رسید.

در این بازی، مهدی مومنی، روزبه چشمی و رضا عنایتی از تیم صبای قم از داور میدان کارت زرد و اکبر صادقی از این تیم با دو کارت زرد متوالی از زمین اخراج شد. از تیم فولاد خوزستان نیز مهرداد جماعتی کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه 65 بازی اکبر صادقی بازیکن تیم صبای قم به دلیل خطایی که مرتکب شد از سوی داور با کارت زرد جریمه شد ولی اعتراض شدید او به تصمیم داور باعث شد داور میدان با کارت زرد دوم او را از زمین بازی اخراج کند که این امر اعتراض شدید کادر فنی تیم صبا را به دنبال داشت و چند دقیقه ای بازی به تاخیر افتاد.
آرش افشین نیز تا اواخر بازی برای تیم فولاد روی نیمکت بود تا در نهایت با تصمیم فرکی چند دقیقه ای را برای تیمش بازی کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، امروز جمعه بازی دو تیم فولاد خوزستان و صبای قم برگزار و به پیروزی دو بر صفر فولاد منجر شد. این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

 

 

این پیروزی تقدیم به هواداران فولاد/ برای پیروزی انگیزه مضاعفی داشتیم
 
اهواز - خبرگزاری مهر: بازیکن تیم فولاد خوزستان گفت: با وجود این که در این بازی از داشتن هوادار محروم بودیم ولی این پیروزی را به هواداران خود تقدیم می کنیم، زیرا آن ها همیشه یار ما بوده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلام رضا رضایی پس از بازی تیمش برابر تیم صبای قم اظهار کرد: تیم ما بازی سختی را انجام داد ولی از آنجا که به سه امتیاز بازی نیاز شدید داشتیم برای رسیدن به این امر تمام تلاشمان را کردیم.وی افزود: در این هفته تمام تمرکز خود را روی کسب سه امتیاز این بازی گذاشته بودیم و خوشحالیم که به اهداف خود دست پیدا کردیم.بازیکن تیم فولاد خوزستان ادامه داد: تیم ما در این بازی منسجم تر بازی کرد و تمامی بازیکنان برای پیروزی در این بازی انگیزه مضاعفی داشتند.

وی بیان کرد: با وجود این که در این بازی از داشتن هوادار محروم بودیم ولی این پیروزی را به هواداران خود تقدیم می کنیم زیرا آنها همیشه یار ما بوده اند.
رضایی تصریح کرد: تیم ما در این بازی می توانست گل های بیشتری را به ثمر برساند ولی خیلی از توپ های ما تبدیل به گل نشد.به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، امروز جمعه بازی دو تیم فولاد خوزستان و صبای قم برگزار و به پیروزی دو بر صفر فولاد منجر شد. این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

 

دیگر به گذشته ها فکر نمی کنم/ تنها هدفم موفقیت فولاد است
 
اهواز - خبرگزاری مهر: مهاجم تیم فولاد خوزستان گفت: اکنون بازیکن فولاد هستم و دیگر به گذشته ها و تصمیماتی که در گذشته گرفته ام فکر نمی کنم و تنها هدفم موفقیت فولاد است. آرش افشین در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص حضورش در نیم فصل دوم در تیم فولاد اظهار کرد: من همیشه فولادی بودم و هستم و امیدوارم در این فصل در خدمت تیم خود بتوانم تمام توانایی خود را به کار گیرم تا تیمم قهرمان شود.وی افزود: جدایی من از فولاد چه اشتباه بود چه صحیح بود دیگر گذشته و من در حال حاضر عضو تیم فولاد هستم و قصد دارم تمام تمرکز خود را روی موفقیت تیم خود بگذارم.
مهاجم تیم فولاد خوزستان ادامه داد: تیم ما در این بازی خوب کار کرد و مزد زحمات خود را گرفت و کاملا مستحق پیروزی بود.به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، روز جمعه بازی دو تیم فولاد خوزستان و صبای قم برگزار و به پیروزی دو بر صفر فولاد منجر شد. این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شد.
 
 
 
 
پیگیری مسابقات سوپر لیگ گلف کشور در خوزستان
 
اهواز - خبرگزاری مهر: دبیر هیات گلف خوزستان گفت: مسابقات سوپر لیگ گلف باشگاههای کشور با برگزاری 3 بازی در خوزستان پیگیری شد.غلامرضا موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: در هفته نهم این مسابقات تیم ملی حفاری اهواز با حساب 6 بر صفر تیم آزادگان مسجدسلیمان را شکست داد.
وی افزود: در دیگر بازی این هفته تیم هیات هندیجان نیز نتیجه را با حساب 6 بر صفر به میزبان خود تیم پرسپولیس مسجدسلیمان واگذار کرد.
دبیر هیات گلف استان اظهار کرد: بازی تیمهای نفت مسجدسلیمان و سورتمه اهواز نیز به علت بارندگی لغو و به زمان دیگری موکول شد.
موسوی ادامه داد: همچنین بازی نیمه تمام تیمهای پرسپولیس مسجدسلیمان و سورتمه اهواز از هفته هشتم این مسابقات، در مسجدسلیمان پیگیری شد که این بازی با حساب 4 بر 2 به سود تیم پرسپولیس مسجدسلیمان به پایان رسید.
وی بیان کرد: با کسب این نتایج تیمهای ملی حفاری اهواز، پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در مکانهای اول تا سوم جدول رده بندی باقی ماندند.
به گزارش خبرنگار مهر سومین دوره مسابقات سوپر لیگ گلف باشگاههای کشور با حضور 8 تیم در حال برگزاری است.

 

 

پیروزی نفت آبادان در فوتبال دسته اول باشگاههای کشور
 
اهواز - خبرگزاری مهر: چهارمین پیروزی تیم صنعت نفت آبادان در مسابقات فوتبال دسته اول باشگاههای کشور به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از بازیهای باقی مانده هفته هشتم این مسابقات، تیمهای نفت آبادان و الوند همدان، شامگاه گذشته در ورزشگاه تختی آبادان مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که در پایان طلایی پوشان موفق شدند با حساب 2بر یک میهمان خود را شکست دهند.

در این بازی مرتضی غلامعلی تبار و جواد ضیغمی در دقایق 58  و 63 گلهای نفت را به ثمر رساندند و قاسم اکبری نیز در دقیقه 59 برای تیم الوند همدان گلزنی کرد.

شاگردان ابراهیم قاسمپور با کسب این پیروزی با 16 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی گروه نخست این رقابتها قرارگرفتند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تا زمانی که مسوولان باشگاه صنعت نفت آبادان پول بازیکنان این تیم را ندهند به تمرینات باز نخواهد گشت.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم قاسمپور پس از بازی تیمهای فوتبال صنعت نفت آبادان و الوند همدان، در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در آبادان گفت: متاسفانه هیچکس به دنبال حل مشکلات این تیم نیست و بازیکنان هفته ها است که با داشتن مشکلات فراوان، بدون چشمداشتی برای نفت به میدان می آیند.
وی افزود: پس از اطمینان از حل مشکلات بازیکنان تیم صنعت نفت به تمرینات این تیم باز خواهم گشت.
به گزارش خبرنگار مهر، تیم صنعت نفت آبادان در هفته سیزدهم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاههای کشور، هفتم دی به مصاف تیم گهر دورود می رود.

 

 

قهرمانی تیم خوزستان در مسابقات جام پهلوانک‌های کشور
 
 
اهواز- خبرگزاری مهر: سرپرست هیات کشتی خوزستان از قهرمانی تیم استان در مسابقات کشتی فرنگی خردسالان جام پهلوانک‌های کشور خبر داد.

علیرضا مراد حاجتی با اشاره به اینکه نخستین دوره این مسابقات با حضور 138 ورزشکار به مدت 2 روز در تهران برگزار شد، به خبرنگار مهر گفت: تیم منتخب استان در پایان این رقابتها با کسب 2 مدال طلا، یک مدال نقره و 4مدال برنز و بدست آوردن 81 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت.

وی با بیان اینکه تیمهای مازندران و تهران عناوین دوم و سوم را کسب کردند، افزود: در این رقابتها، محمد ناقوسی و علی عبدولی به مدال طلا دست یافتند.

سرپرست هیات کشتی استان اظهار کرد: همچنین در این مسابقات محمد شریفات مدال نقره و رامین حسین وند، کیهان شکوهی، امیرحسین خوانساری و امیر محمد خواجه نیز مدال برنز را به گردن آویختند.

حاجتی از پایان یافتن رقابتهای کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی باشگاههای خوزستان در ایذه خبر داد و افزود: در این رقابتها تیمهای ایذه، اندیمشک و بهبهان مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: نفرات برتر این مسابقات به عنوان تیم منتخب استان به رقابتهای قهرمانی کشور اعزام می شوند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد