سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان

 

آخرین وضعیت جاده‌های برف‌گیر خوزستان
اجتماعی  12:0:40 1392/09/23

929-12014-5 کد خبر
 

رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به اجرای طرح زمستانه پلیس راه در استان، گفت: رانندگان برای تردد در مناطق برف‌گیر به توصیه‌های لازم در این زمینه با جدیت عمل کنند.

 سرهنگ قاسم قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: طبق آخرین گزارشی که از مناطق کوهستانی و برف‌گیر رسیده، از امروز صبح تقریبا برف‌ها در حال آب شدن هستند و در حوزه خوزستان با توجه به بارش سنگین برف در برخی نقاط، خوشبختانه مشکل خاصی رخ نداده و تردد در جاده‌های استان جریان دارد.

 وی ادامه داد: رانندگانی که قصد رانندگی در مسیرهای برف‌گیر مانند بازفت، دهدز به سمت شهرکرد و ... دارند، حتما علاوه بر زنجیر چرخ، پتو و غذاهای کنسروی همراه داشته باشند.

 رییس پلیس راه خوزستان با بیان این که رانندگان در صورت نداشتن ضرورت، به این مناطق تردد نکنند، افزود: با توجه به کاهش دما، رانندگان مایع ضدیخ در رادیاتور بریزند و مخزن آب شیشه شور را بررسی کنند. همچنین از سالم بودن بخاری و برف‌پاکن‌کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

 قدرتی از آماده‌باش کامل نیروهای پلیس را در طرح زمستانه خبر داد و گفت: پلیس راه آمادگی لازم را برای انسداد مسیرها در صورت ضرورت دارد و موارد لازم را به تیم‌های گشتی و پاسگاه‌ها ابلاغ شده است.

 وی اظهار کرد: برخی مسیرهای استان مانند 22 کیلومتری بهبهان تا 5 کیلومتری آن در سال‌های گذشته سابقه جاری شدن سیل دارند و متاسفانه سال گذشته در همین مسیر 11 نفر جان باختند، بنابراین به منظور جلوگیری از بروز مشکلات و سوانح در این مسیرها، از ادارات مرتبط با ترافیک در جاده ها از جمله هلال‌احمر، راه و شهرسازی، اورژانس و همه دستگاه‌ها خواسته شده که همکاری لازم را با پلیس راه داشته باشند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد