سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

 

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان:
هیچ گزارش تنگی نفس در خوزستان مخابره نشده است 

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: هیچ گزارش تنگی نفس در خوزستان مخابره نشده است.

خبرگزاری فارس: هیچ گزارش تنگی نفس در خوزستان مخابره نشده است 

محمدرضا آملازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: براساس اظهارات مسئولان مرکز بهداشت خوزستان تاکنون گزارشی از تنگی نفس در بیمارستان‌های استان گزارش نشده است و وضعیت در این باره عادی گزارش می‌شود.

وی افزود: بارش‌های باران در 24 ساعت گذشته بسیار خوب بوده و در نیمه شمالی استان در شهرهای لالی با 54.9 میلیمتر بارندگی و شوشتر با 47.9 میلیمتر نزولات آسمانی در جایگاه نخست و دوم قرار دارند.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به تمرکز این بارش‌ها در شهرهای شمالی خوزستان، تأکید کرد: بارش‌های باران در شهرهای شمالی هیچ تلفاتی در پی نداشته است و مشکل خاصی برای مردم در این شهر گزارش نشده است.

آملازاده در اشاره به برخی شایعات درباره حادثه صاعقه در شهرستان شوشتر، افزود: گزارش چنین رویدادهایی را باید فرمانداری‌ها به ستاد مدیریت بحران گزارش دهند که تاکنون هیچ گزارشی در این باره ارسال نشده است و این فرضیه تاکنون پایه و اساس واقعی نداشته است.

این مسئول در پایان متذکر شد: از نظر آمادگی برای مقابله با بحران آمادگی کامل داریم که هم در بخش امدادرسانی و هم در پدیده تنگی نفس در شهرهای استان با بحران مواجه شویم و مشکل خاصی از این نظر وجود ندارد. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد