سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان

 

واکاوی یک جنایت/ مردی در آبادان دختر و مادرزنش را کشت و 4 عضو خانواده را به گروگان گرفت

تیمی از مأموران پلیس کلانتری آبادان خود را به خانه مرد مسلح رساندند و با صحنه گروگانگیری عجیبی رو به‌رو شدند.

شوشان/ علی رنجکش: مرد شیشه‌ای که به گروگانگیری خانوادگی مرگباری دست زده بود با گلوله پلیس از پای درآمد.پلیس با نفوذ به خانه وحشت با اجساد دختر جوان و مادرزن مرد تیرانداز و پیکرهای خون آلود چهار عضو دیگر خانواده روبه‌رو شد.

ظهر سه‌شنبه 21 آبان ماه سال جاری، شلیک‌های مرگبار مرد آبادانی در خانه‌اش تراژدی هولناکی را کلید زد.


خیلی زود ماجرای شلیک‌های مرگبار به پلیس آبادان گزارش شد و در نخستین دقایق، تیمی از مأموران پلیس کلانتری آبادان خود را به خانه مرد مسلح رساندند و با صحنه گروگانگیری عجیبی رو به‌رو شدند.
پدر 65 ساله‌ای که شیشه‌ای است پس از رگبار گلوله به اعضای خانواده‌اش، گروهی از اعضای خانواده عروسش را نیز در خانه به گروگان گرفته بود. بررسی‌های میدانی نشان داد مرد جنایتکار در توهم شیشه است و وقتی مأموران برای پایان دادن به این تراژدی هولناک خواستند وارد خانه شوند با شلیک‌های مرد شیشه‌ای روبه‌رو شدند و بلافاصله درخواست نیروی کمکی کردند. با توجه به شرایط خاص، یک تیم ویژه گروگان‌رهایی، خود را به صحنه خونین رساندند و این خانه با مرد مسلح را به محاصره خود درآوردند و از بالای پشت بام‌های خانه‌های همسایه‌ها رفتارهای وی را زیر نظر گرفتند.
تراژدی هولناکی بود، دو زن غرق در خون روی زمین افتاده بودند، چند تن دیگر که هدف گلوله قرار گرفته بودند به دیوار خانه و حیاط تکیه داده و مرد شیشه‌ای با تهدید و شلیک نمی‌گذاشت کسی برای کمک به آن‌ها وارد خانه شود.
خانواده عروس مرد شیشه‌ای که مهمان آن‌ها بودند شوکه شده و پدر مسلح که در دنیای توهم نمی‌دانست دست به چه جنایت هولناکی زده، جلوی گروگان‌هایش قدم می‌زد و همه آن‌ها را تهدید به مرگ می‌کرد.
تیم ویژه پلیس که لحظه به‌لحظه رفتارهای مرد شیشه‌ای را تحت نظر داشت چند بار مرد تیرانداز را به آرامش دعوت کرد اما نتیجه ‌این اقدام تنها شلیک‌های پدر شیشه‌ای به سمت پلیس بود.
لحظه‌ها به سختی می‌گذشت و تراژدی هولناک و حساسی پیش روی مأموران بود، زخمی‌های حادثه در وضعیت نامناسبی قرار داشتند و احتمال می‌رفت مرد شیشه‌ای دیگر گروگان‌ها را نیز هدف گلوله‌های اسلحه کلاشینکف قرار دهد.
فرمانده میدان وقتی دید مرد مسلح قصد تسلیم شدن ندارد و احتمال مرگ برای دیگر گروگان‌ها و زخمی‌ها است دستور داد در صورت تسلیم نشدن وی، مرد گروگانگیر هدف گلوله قرار گیرد و حکم تیر از سوی مقام قضایی صادر شد.
همزمان پدر شیشه‌ای که خانواده‌اش را تهدید به مرگ می‌کرد، به سمت مأموران نیز تیر‌اندازی می‌کرد و همین کافی بود تا با دستور اجازه شلیک، مرد گروگانگیر در تیررس اسلحه دوربین‌دار تک تیرانداز‌های تیم گروگان‌رهایی قرار گیرد و ماشه چکانده شود.
با مرگ گروگانگیر جنایتکار، مأموران برای کمک به گروگانگیران و زخمی‌های حادثه وارد عمل شدند و این‌در حالی بود که پزشکان در محل حادثـــه از مرگ مادر زن و دختر مرد گروگانگیر خبر دادند و دیگر زخمی‌های حادثه همراه با پدر خشمگین که زخمی روی زمین بود به بیمارستان انتقال داده شدند که مرد گروگانگیر پیش از رسیدن به بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.
یکی از آشنایان مرد گروگانگیر که در همان لحظه نخست تیراندازی، خود را در کمدی پنهان کرده بود به مأموران گفت: پدر 65 ساله‌ام شیشه‌ای بود، روز جنایت پس از مصرف شیشه، ناگهان به سراغ اسلحه کلاشینکف‌اش رفت و نخست چهار تن از اهالی خانواده‌اش را هدف گلوله قرار داد و سپس به سمت خانواده عروسش رفت و سه تن از آن‌ها را نیز مورد هدف قرار داد.
سرهنگ سیدرحمان موسوی، معاون اجتماعی پلیس استان خوزستان گفت: پلیس در راه تأمین امنیت اجتماعی و مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ که انحطاط اخلاقی جامعه و از هم پاشیدن کانون گرم خانواده‌ها را هدف گرفته‌‌اند از هیچ جانفشانی دریغ نخواهد کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد