سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اهواز

 

اعضای باند در همه سرقت‌هایشان کلاشینکف داشته‌اند و در برخی زورگیری‌ها گروهی از رهگذران و طعمه‌هایشان را هدف گلوله قرار داده‌اند

شوشان/ روزنامه ایران نوشت: رئیس باند و نوچه‌های مسلح وی با کار گذاشتن دوربین‌های مداربسته روی درختـــــان نخلستان مخفیگاهی سری داشتند.این تبهکاران خشن خونسردانه در پاتوق پنهانی می‌نشستند و از صفحه مونیتور اطراف خود را تحت نظر داشتند.

چندی پیش پلیس آبادان با سرقت‌های مسلحانه مشابه که در آن دزدان با استفاده از اسلحه کلاشینکف به دستبردهای خیابانی اقدام می‌کردند، برخوردند.

مأموران کلانتری 11 آبادان خیلی زود برای پایان دادن به جولان تبهکارانه اعضای این باند خشن وارد عمل شدند که فاش شد آنان در همه سرقت‌هایشان کلاشینکف داشته‌اند و در برخی زورگیری‌ها گروهی از رهگذران و طعمه‌هایشان را هدف گلوله قرار داده‌اند و این در حالی بود که در این تیراندازی کسی به قتل نرسیده بود.

مأموران در تحقیقات گسترده‌ای پی بردند این باند شش نفره به سرکردگی یکی از تبهکاران همه فن‌حریف آبادان که «علی» معروف به «خرکش» است صورت گرفته است.

زورآزمایی عجیب

تجسس‌ها نشان داد «علی» که 32 سال دارد سال گذشته در اقدامی عجیب و برای قدرت‌نمایی به زورآزمایی با یک خر رفت که در این اقدام توانست خر را به زمین بزند و خفه‌اش کند و از آن زمان به بعد به «علی خرکش» معروف شده بود.
راز مخوف دوربین‌های مخفی نخلستان

تجسس برای شناسایی مخفیگاه‌ها

پلیس با شناسایی عامل این ناامنی‌ها در آبادان برای دستگیری وی وارد عمل شد و در این مرحله توانست 4 مخفیگاه این شرور را در نخلستان‌های شهر ردیابی کند.

مأموران با زیر نظر گرفتن 4 مخفیگاه این شرور پی بردند «علی» مسیرهایی را که به مخفیگاهش راه دارند با دوربین‌های مداربسته تحت نظر دارد.

پلیس در چند تیم عملیاتی پی برد یکی از مخفیگاه‌ها که خانه‌ای متروکه در میان نخلستان‌ها است از سوی «علی خرکش» بازسازی شده که بیشتر در این محل رفت و آمد دارد و با جاسازی دوربین‌های کوچک در نخلستان، محدوده را تحت نظر دارد.

راز مخوف دوربین‌های مخفی نخلستان


پلیس که نمی‌خواست شرور همه‌فن‌حریف با اطلاع از حضور مأموران پا به فرار بگذارد محدوده مخفیگاه این شرور را به صورت نامحسوس زیر نظر گرفت تا این‌که سحرگاه دوشنبه 13 آبان‌ماه سال جاری در عملیاتی خزنده «علی» و همدستانش را دستگیر کردند.

سرهنگ موسوی معاونت اجتماعی پلیس خوزستان درخصوص این سرقت‌ها گفت: در بررسی از مخفیگاه این شرور خطرناک تعدادی اسلحه، چند خودرو، موتور، گوشی و کیف‌های سرقتی به‌دست آمد و پس از دستگیری «علی خرکش» امنیت به چند محله شهر آبادان برگشت و اهالی این محله‌ها با حضور در برابر کلانتری 11 آبادان و با شعارهای «تشکر، تشکر» خواستار برخورد شدید قانونی با این افراد شدند.

وی افزود: سرکرده باند با نوچه‌هایش به دستور بازپرس پرونده روانه زندان شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد