سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر خواندنی

 

اندر حکایت اتفاق عجیب و غریب در خوزستان/ گوسفندان در هنرستان فنی و حرفه ای
رییس شورای بخش غیزانیه در گفتگویی با شوشان گفت: متاسفانه بجای اینکه این مرکز فنی و حرفه ای محلی برای آموزش و حرفه آموزی جوانان باشد به دامداری تبدیل شده است.
اختصاصی شوشان: خوزستان را باید مهد اتفاقات عجیب و غریب نامید! در این استان زرخیز و ثروتمند اتفاقاتی می افتد که به قول یکی از دوستان باید در تاریخ ثبت شوند. اتفاقاتی که عجیب و بی نظیر بوده و در کمتر جای جهان روی می دهد.
یکی از این اتفاقات عجیب تبدیل هنرستان به دامداری است !
اخبار رسیده به شوشان حکایت از آن دارد که هنرستانی در نزدیکی شهر اهواز، یک شبه تبدیل به دامداری می شود و آب از آب هم تکان نمی خورد و ظاهرا مسئولین هم یا بی اطلاعند یا اراده ای برای جلوگیری از این وضعیت ندارند.
ماجرا از این قرار است که سال ها پیش یک مرکز فنی و حرفه ای در بخش غیزانیه (از روستاهای شهر اهواز) ساخته و نگهبانی هم برای این مرکز استخدام می شود. بعد از مدتی که نگهبان پیگیر حقوق خود می شود به در بسته می خورد و کسی حاضر به پرداخت حقوق ماهیانه او نیست. این نگهبان هم پس از پیگیری های فراوان زمانی که می بیند باید رایگان کار کند تصمیمی عجیب و غریب می گیرد و برای اینکه به حق و حقوق خود برسد، مرکز فنی و حرفه ای را به تصرف خود درآورده و گوسفندان را به درون آن برده و به پرورش دام مشغول می شود!
مدت ها از این موضوع می گذرد و این نگهبان مشغول دامداری است و مسئولین هم فقط نظاره گرند.
در همین خصوص رییس شورای بخش غیزانیه در گفتگویی با شوشان گفت: متاسفانه بجای اینکه این مرکز فنی و حرفه ای محلی برای آموزش و حرفه آموزی جوانان باشد به دامداری تبدیل شده است.
عبدالرحمن سنجری افزود: جوانان زیادی در روستا داریم که بیکارند و اگر این مرکز فعال بود می توانستند شغل های زیادی مانند برق کاری، تراشکاری، صنایع دستی و ... را یاد بگیرند و هم به روستا خدمت کنند.
وی گفت: بخش غیزانیه 95 روستا دارد و جالب اینجاست بسیاری از تاسیسات نفتی هم در این منطقه قرار دارند.
پایگاه خبری شوشان آمادگی دارد تا پاسخ مسئولین ذیربط را در این خصوص منتشر کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد