سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

 

دعوت واترپلوییست خوزستانی به اردوی تیم‌ملی جوانان
ورزشی  13:50:4 1392/08/26

928-19881-5 کد خبر

 

واترپلوییست خوزستانی به اولین مرحله اردوی آماده‌سازی و انتخابی تیم‌ملی جوانان دعوت شد.

 رضا مخیلفی، مربی تیم‌ملی جوانان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این اردو با حضور 23 بازیکن در مجموعه استخرهای سه‌گانه تهران به مدت یک هفته انجام می‌شود و فعلا مهرداد غلام‌نژاد، تنها بازیکن خوزستانی دعوت شده به آن است. خودم نیز به عنوان مربی به این اردو دعوت شده‌ام.

 وی افزود: نفرات دعوت شده به اردو، بازیکنان اعزام شده به مسابقات آسیایی و نفرات منتخب مسابقات رده سنی 15 و 16 سال قهرمانی کشور هستند که دو هفته پیش برگزار شد. احتمالا در ماه‌های آینده مسابقات انتخابی دیگری را در رده 17 و 18 سال برگزار می‌کنیم و نفرات دیگری به این اردو اضافه خواهند شد.

 مربی تیم‌ملی واترپلو جوانان بیان کرد: این اردوها برای آمادگی تیم‌ملی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جهان است که سال آینده برگزار می‌شود و ما در مجموع 8، 9 ماه فرصت داریم که برای این رقابت‌ها آماده شویم.

 

برپایی کلاس مربیگری درجه 3 آمادگی‌جسمانی بانوان
ورزشی  12:41:17 1392/08/26

928-19681-5 کد خبر
 

کلاس مربیگری درجه 3 آمادگی‌جسمانی، ویژه بانوان خوزستانی برگزار خواهد شد.

 حمید سالمی، رییس هیات ورزش همگانی استان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این کلاس از روز شنبه (دوم آذرماه) به مدت یک هفته در اهواز برپا می‌شود.

 وی گفت: قرار است در این کلاس شرکت‌کنندگان با مواردی ازجمله نحوه آموزش و تمرینات این رشته و داده‌های جدید علمی آشنا شوند تا پس از آن مربیان بتوانند به علاقه‌مندان به رشته آمادگی‌جسمانی که در کلاس‌ها شرکت می‌کنند، آموزش‌های لازم را بدهند.

 رییس هیات ورزش همگانی خوزستان در پایان با بیان این‌که ظرفیت این کلاس 35 نفر است، گفت: مدرسِ خوزستانی این کلاس از فدراسیون می‌باشد.

 

 

دومین جشنواره شنای خوزستان برگزار شد
ورزشی  12:35:35 1392/08/26

928-19581-5 کد خبر
 

دومین جشنواره شنای خوزستان با استقبال خوب شناگران همراه بود. ساسان کریمی، مسوول کمیته فنی شنا هیات استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) –منطقه‌خوزستان- اظهار کرد: این جشنواره روز جمعه (24 آبان‌ماه) در استخر آزادی اهواز برگزار شد و 200 شناگر در آن شرکت کردند. وی افزود: این جشنواره در رده سنی زیر 8 سال و 8 تا 10 سال برگزار شد و از همه شرکت‌کنندگان خواستیم در جلسات رایگان آموزشی که روزهای فرد در استخر آزادی اهواز برگزار می‌شود، شرکت کنند و باید ببینیم استقبال آن‌ها از این کلاس‌ها چگونه خواهد بود. مسوول کمیته فنی شنا هیات خوزستان بیان کرد: دور سوم این جشنواره 22 آذرماه انجام خواهد شد.

 

نشان طلای رزمی‌کار خوزستانی در مسابقات بین‌المللی سبک‌های آزاد
ورزشی  12:49:32 1392/08/26

928-19781-5 کد خبر
 

رزمی‌کار خوزستانی عنوان قهرمانی رقابت‌های بین‌المللی سبک‌های آزاد که در تایلند برگزار شد را به خود اختصاص داد.

 هومن خدری، مسوول سبک سوپر ساباکی هیات ورزش‌های رزمی استان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این پیکارها 23 و 24 آبان‌ماه در تایلند برگزار شد. وی ادامه‌داد: حسن باوی‌فر از خوزستان در وزن نیمه سنگین توانست پس از شکست حریفانی از اوکراین، تایلند و ازبکستان، قهرمان این دوره از رقابت‌ها شود. حریفان باوی‌فر قدر بودند و او عملکرد خوبی مقابل آن‌ها داشت.مسوول سبک سوپر ساباکی هیات ورزش‌های رزمی خوزستان در ادامه خاطرنشان‌کرد: این مسابقات در واقع در حاشیه سمینار سراسری سبک‌های آزاد که 21 آبان‌ماه در مالزی بود، برگزار شد که من هم از ایران به عنوان مدیر روابط بین‌الملل سبک تک‌رزم، در این سمینار شرکت کردم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد