سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان

 

دستگیری 11 قاچاقچی مواد مخدر در خوزستان
اجتماعی  0:13:19 1392/08/21

928-10814-5 کد خبر
 

معاون دادستان عمومی و انقلاب اهواز از دستگیری هشت نفر قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) –منطقه خوزستان- صادقی گفت: به دنبال هماهنگی ها و جلسات برگزار شده با پلیس مبارزه با مواد مخدر در خصوص شناسایی و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در اهواز، فعالیت چند باند بزرگ قاچاق مواد مخدر و اسلحه زیر نظر گرفته شد که پس از صدور دستورات قضایی، عملیات دستگیری متهمان آغاز شد.

وی ادامه داد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی چند عملیات مختلف در مناطق مختلف استان، موفق به دستگیری 8 قاچاقچی و کشف چهار کیلو و 761 گرم مواد مخدر از نوع حشیش و 5 اسلحه جنگی کلاشینکف شدند.

سرپرست دادسرای امور جنایی و انقلاب اهواز اظهار داشت: متهمان با صدور قرار وثیقه، روانه بازداشتگاه کارون اهواز شدند و پرونده آنان در شعبه 13 بازپرسی استان در حال رسیدگی است.

همچنین دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک از دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنای خوزستان،احمد قهرمانی اظهار کرد: با همکاری نیروهای انتظامی و اطلاعاتی این شهرستان، طی هفته گذشته سه نفر قاچاقچی دستگیر و هشت کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه از آنان کشف شد.

وی ادامه داد: دستگیر شدگان با صدور قرار بازداشت، روانه زندان شدند.

قهرمانی گفت: به واسطه قرار گرفتن شهرستان اندیمشک در مسیر ارتباطی خوزستان با چند استان دیگر، روزانه حجم وسیعی مواد مخدر از این مسیر وارد استان می شود که برای رفع این معضل به همکاری گسترده تمامی دستگاه های مدیریتی و فرهنگی نیاز است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد