سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک هشدار و اعلام آمادگی به خوزستانی ها

 

باران در راه خوزستان است
هشدار به صنایع برای کاهش آلایندگی در روزهای بارانی
اجتماعی  14:49:28 1392/08/18

928-9514-5 کد خبر
 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به ایجاد مشکلات تنفسی برای مردم اهواز در پی بارندگی‌های هفته گذشته، گفت: با توجه به آغاز دوباره بارندگی‌ها در سطح استان، به منظور جلوگیری از اتفاق اخیری که در اهواز رخ داد، به صنایع توصیه تاکید شده که از میزان آلایندگی خود در روزهای بارانی بکاهند.

 

محمدرضا آملازاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خوزستان، طی امروز بارندگی‌ها از شمال استان آغاز می‌شود.

 وی افزود: احتمال بارش باران در اهواز کم است ولی طی جلسه روز گذشته با صنایع، به صنایعی مانند کشت و صنعت نیشکر، فولاد و دیگر صنایع که در آلودگی هوا نقش دارند، تاکید شد دقت لازم را داشته باشند تا از میزان آلایندگی هوا کاسته شود و مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: امروز، نیز جلسه‌ای با معاونان درمان، بهداشت، اداره‌کل هواشناسی استان و دیگر مسئولان برگزار خواهد شد که جمع‌بندی اتفاقات گذشته در بارندگی اهواز گزارش شود و هم برای آماده‌باش کلیه دستگاه‌ها و مجموعه در استان در صورت بروز مجدد مشکلات تنفسی در اهواز، تدابیر لازم اندیشیده شود.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد