سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شهرداری اهواز

 

معاون شهرداری اهواز خبر داد
عدم همکاری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برای شرکت در نشست بحران کلانشهر‌ها

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برای شرکت در نشست ادواری مدیرت بحران کلانشهر‌ها و ارائه گزارش همکاری نکرد.

خبرگزاری فارس: عدم همکاری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برای شرکت در نشست بحران کلانشهر‌ها 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علیرضا عالیپور در حاشیه یازدهمین نشست ادواری مدیریت بحران کلانشهر‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یازدهمین نشست مدیریت بحران کلانشهر‌ها در 15 و 16 آبان ماه سال جاری در اهواز برگزار می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز خاطر نشان کرد: شهر اهواز در منطقه کم‌خطر از نظر زلزله واقع شده است اما بحران‌های دیگری چون ریزگرد‌ها، خطر سیلاب، صنایع نفت و گاز و خطوط انتقال این صنایع در حریم اهواز به وفور یافت می‌شود.

وی بر لزوم همکاری دستگاه‌ها برای ارائه گزارش در این خصوص تاکید کرد و گفت: خوشبختانه سازمان آب و برق و محیط زیست برای ارائه گزارش اعلام آمادگی کردند و با میل و رغبت در این نشست حضور یافتند.

عالیپور بر عدم همکاری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز اهواز اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه در بارش اخیر اهواز تعدادی از همشهری‌ها به دلیل سرایت آلودگی از بابت عناصر آلاینده راهی بیمارستان شدند لازم بود که شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گزارشی در این رابطه ارائه دهد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز برنامه‌های فردا را اینگونه بیان کرد: فردا در نشست ادواری مدیریت بحران کلانشهر‌ها پیگیری دستور کار جلسات قبلی، بررسی طرح جامع مدیریت شهری و گرفتن تصمیمات جدید محورهای اصلی برنامه است.

وی در پایان از حضور معاون وزیر کشور در جلسه فردا خبر داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد