سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتصابات در اهواز

 

طی احکامی از سوی سید خلف موسوی شهردار اهواز، محمد صفری به عنوان معاون سرمایه گذاری و مشارکتهای اقتصادی و محمدعلی دوایی فر شهردار سابق دزفول نیز به سمت معاون فنی و عمرانی و منصوب گردیدند
خوزنیوز: طی احکامی از سوی سید خلف موسوی شهردار اهواز، محمد صفری  به عنوان معاون سرمایه گذاری و مشارکتهای اقتصادی و محمدعلی دوایی فر شهردار سابق دزفول نیز به سمت معاون فنی و عمرانی و  منصوب  گردیدند.

طی احکامی از سوی سید خلف موسوی شهردار اهواز، محمد صفری نیز به عنوان معاون سرمایه گذاری و مشارکتهای اقتصادی و محمدعلی دوایی فر شهردار سابق دزفول به سمت معاون فنی و عمرانی و  منصوب  گردیدند
در این جلسه شهردار اهواز هدف از تغییر و تحولات را ارتقاء راندمان کار و افزایش بهره وری بیشتر از امکانات موجود برشمرد و گفت: چرخش مدیران محاسن زیادی دارد که موجب ارتقاء سطح فعالیت بیشتر مدیران میشود.
سید خلف موسوی با ذکر این نکته که در بسیاری از جوامع و بویژه در عرصه مدیریت این تغییرات مدیریتی تبدیل به قانون شده است افزود:ما برای توسعه شهر اهواز برنامه هایی داریم که این برنامه با همکاری یکایک همکاران و بکارگیری مدیران خلاق،مبتکر و توانمند محقق میشود.
وی صفری و دوایی فر را از مدیران توانمند و لایق که آشنا به سیستم شهرداری هستند برشمرد که با حضور آنها تلاش هایی مطلوبی در جهت توسعه پروژه های عمرانی و جذب سرمایه گذاران صورت خواهد گرفت.
شهردار اهواز همچنین بر افزایش سطح کیفی کارها و پروژه ها در سطح شهر تاکید کرد و گفت:مردم سستی در کار و پروژه های بی کیفیت را از ما نخواهند پذیرفت  لذا باید در این زمینه تلاش های جدی صورت گیرد.
وی میزان مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری در شهر اهواز را صفر اعلام کرد و ادامه داد: این موضوع برای شهر اهواز درد آور است. گرچه اعتبارات محدود است اما باید ضمن بررسی مشکلات و موانع در این بخش، فرصتها را مغتنم شمرده و زمینه و بستر لازم را جهت جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی فراهم نمائیم.
وی از کلیه معاونتها،مناطق و سازمانهای شهردار خواست طرح هایی را که باید با مشارکت مردم اجرایی شوند را شناسایی و به معاون سرمایه گذاری و مشارکتهای اقتصادی معرفی نمایند.
شهردار اهواز همچنین از قول مساعد دکتر مقتدایی استاندار خوزستان مبنی بر جذب اعتبارات مطلوب برای شهر اهواز خبر داد و تصریح کرد:باید زمینه اعتماد سرمایه گذاران در شهر را فراهم نمائیم. ما نهصد پروژه عمرانی در شهرداری داریم که به 377 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند که متاسفانه تا کنون تنها 220 میلیارد تومان آن محقق شده است.
سید خلف موسوی همچنین بر لزوم اخذ عوارض از صنایع آلاینده شهر اهواز بویژه شرکت نفت تاکید کرد و افزود: متاسفانه محیط زیست تا کنون در حق اهواز کم لطفی کرده و این حق را احیاء نکرده است که امیدواریم پس از تائید محیط زیست مبنی بر نقش مستقیم نفت در آلودگی شهر اهواز ،این عوارض به شهرداری اهواز پرداخت شود.
وی ادامه داد: در این راستا کار کارشناسی مستدل و جالبی انجام شده است که بزودی به استاندار ارائه می شود و طبق صحبت هایی که دکتر مقتدایی با دکتر ابتکار داشتند قرار شد برای این موضوع چاره اندیشی شود.
همچنین در ادامه این مراسم مهندس هلاکویی نیز از اقدامات اخیر شهردار اهواز که حاکی از دیدگاه مثبت وی نسبت به مجموعه شهرداری است تقدیر و تشکر کرد و گفت: این جای خوشحالی است که شهردار اهواز از نیروهایی در سیستم استفاده می کند که به بدنه شهرداری آشنا هستند.
وی از شورای شهر اهواز به خاطر تعامل با شهردار جهت انتخاب مدیران توانمند تقدیر و تشکر کرد.
گفتنی است در این جلسه از زحمات مهندس حق بین معاون پیشین سرمایه گذاری و مشارکتهای اقتصادی و مهندس دهنوی معاون پیشین فنی و عمرانی شهرداری اهواز تقدیر شد.  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد