سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شهرستان ماهشهر

 

فرماندار ماهشهر:
121 هزار لیتر گازوئیل در ماهشهر کشف شد 

فرماندار ماهشهر گفت: بیش از 121 هزار لیتر گازوئیل در این شهرستان کشف شد.

خبرگزاری فارس: 121 هزار لیتر گازوئیل در ماهشهر کشف شد 

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر، سیدجعفر طباطبایی در این خصوص اظهار کرد: در راستای برخورد با قاچاقچیان، و به ویژه قاچاقچیان سوخت در سطح شهرستان مأموران یگان دریابانی توانستند با هوشیاری و حراست از مرزهای آبی کشور بیش از 121 هزار لیتر گازوئیل را کشف کنند.

وی افزود: علاوه بر این ماموران دریابانی موفق به دستگیری 36 نفر از قاچاقچیان سوخت کشور شدند.فرماندار ماهشهر ادامه داد: در این عملیات تعداد 24 فروند شناور متخلف در زمینه قاچاق سوخت نیز توقیف شدند.طباطبایی خاطرنشان‌کرد: پرونده این افراد اکنون در مراجع قضایی در حال پیگیری است.

 

به دلیل آلایندگی هوا
یک واحد پتروشیمی در ماهشهر محکوم شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ماهشهر گفت: یک واحد پتروشیمی در این شهرستان به دلیل آلایندگی هوا محکوم شد.

خبرگزاری فارس: یک واحد پتروشیمی در ماهشهر محکوم شد 

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست خوزستان، ایرج سلیمانی اظهار کرد: این واحد صنایع پتروشیمی به دلیل آلایندگی هوا به پرداخت سی میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

وی افزود: این پتروشیمی به دلیل رهاسازی گازهای آلاینده در محیط موجب آلودگی هوای شهرستان بندر ماهشهر شده بود.رئیس اداره حفاظت محیط زیست ماهشهر ادامه داد: پس از معرفی این واحد به مراجع قضایی از سوی شعبه اول دادگاه عمومی و حقوقی بندرامام خمینی (ره) محکوم شد.سلیمانی تصریح‌کرد: این واحد صنایع پتروشیمی به دلیل تهدید علیه بهداشت عمومی محکوم و پس از آن رأی صادره از سوی شعبه چهار دادگاه تجدید نظر استان خوزستان قطعی شد.

وی با تقدیر از همکاری حوزه قضایی شهر بندر امام خمینی (ره) گفت: برخورد جدی و قانونی با متخلفانی که با آلودگی، تهدید علیه بهداشت هستند از اولویت‌های این اداره است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد