سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار سیاسی روز خوزستان

 

نکاتی در مورد بیانیه استاندار خوزستان در خصوص 13آبان + متن کامل

سدیدنیوز: متن بیانیه استاندار خوزستان که به مناسبت یوم الله 13 آبان منتشر شده است به این شرح است:

"ˈمردم شریف و بزرگوار خوزستان:

 

 

 

هموطنان ما در سراسر کشور سالروز حماسه 13 آبان ماه را که امام راحل آن را بزرگتر از انقلاب اول نامیدند، در شرایطی گرامی می دارند که پیشرفت های سریع و همه جانبه کشورمان به برکت حاکمیت نظام اسلامی، دشمنان ایران ما را ناچار به پذیرش قابلیت های این ملت بزرگ نموده است. به همین دلیل غرب به صورت یکپارچه و متحد در مقابل ما صف آرایی کرده است و بهانه آن را خطر به اصطلاح تولید سلاح هسته ای توسط ایران اسلامی اعلام کرده است.

 

از جمله الطاف خفیه الهی و ملت ایران در سال جاری حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری بود که شخصیتی حقوقدان، مدبر و باهوش را به ریاست جمهوری اسلامی رساند تا با تکیه بر اراده مردم که در انتخابات 24 خردادماه متجلی شد و با حمایت های قاطع رهبر فرزانه انقلاب، با قدرت تدبیر و دیپلماسی، حلقه محاصره دشمن را بشکند و حقوق حقه ملت را در زمینه انرژی صلح آمیز هسته ای و دیگر امور، احقاق نماید.

 

بنا به فرموده رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی وظیفه آحاد ملت در این برهه از زمان حمایت قاطع از دولت جمهوری اسلامی ایران و تیم مذاکره کننده هسته ای که بچه های ملت و انقلاب هستند، می باشد. در هیچ کجای جهان معنی دیپلماسی سازش نیست. دولت آقای روحانی و تیم مذاکره کننده هسته ای ماموریت سختی بر عهده دارند و حمایت ملت ما قطعا روحیه آنان را در این مسابقه نفس گیر دیپلماتیک تقویت خواهد نمود.

 

امید است با توکل به خداوند منان در آینده شاهد پیروزهای دیگر ملت سرفراز ایران درعرصه جهانی باشیم.

 

 چند نکته کوتاه در مورد بیانیه استاندار خوزستان:

 

وقتی بیانیه استاندار خوزستان به رسانه های استان ارسال شد انتظار این بود که در آن به مناسبت روز استکبارستیزی یعنی یوم الله 13 آبان اشاره به اتفاقات مهم این روز در تاریخ انقلاب و همچنین یک موضع محکم در برابر استکبار جهانی به سردرمداری آمریکا باشیم.

 

اما در متن کامل این بیانیه نه محکومیت آمریکا و فجایع آن دیده می شود و نه ترویج روحیه استکبار ستیزی و مقاومت و تاکید بر قدرت درون زای کشور و نه حتی دعوت مردم، دانشجویان و دانش آموزان به حضور در مراسم این یوم الله.

 

به طور کلی این بیانیه به جز پاراگراف اول آن اشاره ای به مناسبت مورد اشاره نمی کند.

 

البته شاید بتوان این سهو و عدم جامعیت بیانیه رسمی نماینده عالی دولت جمهوری اسلامی را در استان خوزستان به این موضوع ربط داد که روزهای اول مسئولیت آقای استاندار است و برای اینکه کارها و مجوعه مشاوران ایشان دقیقتر انجام وظیفه کنند با زمان بیشتری را منتظر بود.

 

لازم به ذکر است در همایش و راهپیمایی 13 در تهران که با فریادهای انقلابی مرگ بر آمریکای مردم در تهران برگزار شد علاوه بر محمدشریعتمداری معاون اجرایی دکتر روحانی رئیس جمهور محترم، وزرای علوم، بهداشت و آموزش و پرورش شرکت کرده بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد