سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اهواز

 

مدیرکل هواشناسی خوزستان:
درباره دلیل آلودگی باران‌های اهواز پیش‌داوری نمی‌کنیم
اجتماعی  15:12:5 1392/08/13

928-7014-5 کد خبر
 

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به پدیده‌ای که موجب شد پس از بارندگی‌های دو روز پیش در اهواز، بیش از 4 هزار نفر به مشکلات تنفسی دچار شوند، گفت: از آن جا که احتمال دخیل بودن وضعیت جوی در بروز این مشکل وجود دارد، این موضوع باید مورد تحقیق قرار گیرد.

 مسعود ده‌ملایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: آمارها و نمونه‌های باران دو شب پیش، برای تحقیق و بررسی در حال جمع‌آوری است.  وی ادامه داد: هر موضوعی حتی تغییرات جوی و وضعیت جوی، ممکن است در ایجاد این مشکل دخیل باشند. به همین دلیل، نمونه‌ای که از باران گرفته شده نیز باید مورد بررسی قرار بگیرد.

 مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: جمع‌آوری نمونه‌های هواشناسی در بازه زمانی هفته گذشته، آغاز شده است. وی تصریح کرد: در خصوص احتمال بارش باران اسیدی و آلوده، تا زمانی که نمونه باران مورد آزمایش قرار نگرفته، پیش‌داوری نمی‌کنیم.

 ده‌ملایی گفت: در این زمینه، عصر امروز(دوشنبه) جلسه‌ای با حضور اعضای کارگروه بررسی این پدیده در دانشگاه علوم پزشکی اهواز، تشکیل می‌شود و خروجی اظهارنظرها از سوی معاونت بهداشت دانشگاه به اطلاع خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد