سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار نماینده محترم ولی فقیه در خوزستان

 

آیت‌الله ‌موسوی‌جزایری:
خوزستان در تیررس تهاجم فرهنگی قرار دارد / جزئیات تأسیس شبکه انحرافی «احوازنا» توسط دشمنان 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: انواع تهاجمات فرهنگی از جمله فرقه‌های انحرافی در سطح کشور وجود دارد و خوزستان نیز در تیررس این تهاجمات قرار گرفته است.

خبرگزاری فارس: خوزستان در تیررس تهاجم فرهنگی قرار دارد / جزئیات تأسیس شبکه انحرافی «احوازنا» توسط دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز آیت‌الله محمدعلی موسوی‌جزایری در آئین افتتاح مجمع جهانی اهل بیت(ع) در خوزستان که امشب در محل دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد، با بیان اینکه موضوع وهابیت و تجزیه‌طلبی دو جریان بسیار مهم در استان به شمار می‌روند که نیاز به توجه بیشتری دارند، اظهار کرد: کشورهای عربی از جمله عربستان، امارات و کویت به سرکردگی شیطان بزرگ کشورمان را مورد هدف قرار داده‌اند.

وی بیان کرد: معدود افرادی در استان خوزستان هستند که از تفکرات انحرافی برخوردار بوده و با حمایت غربی‌ها سعی دارند از موضوع تجزیه‌طلبی خوزستان سوءاستفاده کنند، بنابراین ما باید هوشیار باشیم و از این موضوع غافل نشویم.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان افزود: با توجه به حضور تجزیه‌طلب‌ها در این استان ابتدا درصدد تأسیس حوزه‌های علمیه در مناطق حاشیه‌نشین اهواز و سپس به دنبال راه‌اندازی نماز جمعه به زبان عربی شدیم.

وی با بیان اینکه در مناطق شیلنگ‌آباد و زرگان حوزه علمیه راه‌اندازی کردیم، متذکر شد: برای عضویت در این حوزه‌ها بدون اینکه اعلام عمومی کنیم، تنها از عشایر آن مناطق عضو پذیرفتیم.

آیت‌الله موسوی‌جزایری یادآور شد: در منطقه شیلنگ‌آباد اهواز 15 مسجد دایر است که تنها با 2 امام جماعت مشغول به فعالیت بودند که یکی از آن دو را به شهادت رساندند، بنابراین تصمیم گرفتیم که در مناطق حاشیه اهواز حوزه علمیه دایر کنیم. 

وی در ادامه به راه‌اندازی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اشاره کرد و بیان داشت:‌ این دانشگاه اکنون دارای 500 دانشجو در رشته‌های مختلف و در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا است که محور رشته‌های تحصیلی این دانشگاه نیز بر مبنای وهابیت است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به شبکه الاهواز، عنوان کرد: با توجه به اینکه چندی پیش دشمنان اقدام به تأسیس شبکه‌ای به نام «احوازنا» کرده بودند و از این طریق مردم را جذب می‌کردند، بنابراین شبکه الاهواز را تأسیس کردیم.

وی ادامه داد: شبکه انحرافی «احوازنا» در بعد مذهبی از طریق تبلیغات مسموم و در بعد سیاسی با آموزش بمب‌گذاری مردم را به شیوه‌های مختلف جذب می‌کرد.

آیت‌الله موسوی‌جزایری در پایان ابراز داشت: شبکه الاهواز در روز ولادت حضرت معصومه (س) راه‌اندازی شد و از آن پس تاکنون یک روز هم تعطیل نشده است و هم‌اکنون در حال پخش است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد