سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اندیمشک

 

خط و نشان شهرداری اندیمشک برای ادارات دولتی/ سریال پلمپ ادارات دولتی در اندیمشک ادامه دارد

این روزها که طاقت شهرداری اندیمشک از بدهکاری های ادارت این شهرستان طاق شده است با پملپ کردن ادارات بدهکار برای همه خط و نشان کشیده است.
 این روزها که طاقت شهرداری اندیمشک از بدهکاری های ادارت این شهرستان طاق شده است با پملپ کردن ادارات بدهکار برای همه خط و نشان کشیده است

در همین رابطه سرپرست شهرداری اندیمشک گفت:این شهرداری بیش از 54 میلیارد ریال مطالبات معوقه از ادارات مختلف شهرستان دارد.

ˈماشالله شکیباˈ اظهار داشت:این مطالبات از بانک ملی شعبه آذرمهر ، بانک ملی شعبه بازار ، شرکت نفت، شرکت بوتان گاز،محیط زیست، و شرکت تراورس بتنی می باشد.

وی افزود:بخشی دیگر از این مطالبات مربوط به تعاونی مصرف راه آهن،تعاونی مصرف کارکنان راه آهن،راه آهن زاگرس،بیمارستان امام علی (ع) ،فنی و حرفه ای ،ترمینال نظامی و ایستگاه برق می باشد که تاکنون وصول نشده است.

شکیبا بدهی این شهرداری به پیمانکاران ،کارکنان و سایر ارگان ها را افزون بر 190 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:تلاش جدی برای وصول این مطالبات از سوی شهرداری اندیمشک آغاز شده است.

اولین قربانی اداره پست بود

آغاز این تلاش جدی با پلمپ اداره پست اندیمشک آغاز می شود تا به دلیل بدهی های خود دادستان این حکم را صادر کند

فرماندار اندیمشک  در خصوص علت پلمپ اداره پست این شهرستان گفت:اداره پست حدود یک میلیارد ریال به شهرداری بدهی دارد که به دلیل عدم پرداخت و در پی شکایت شهرداری از این اداره به دستور دادستان پلمپ شد.

خداداد محمدی افزود:از بدهی مذکور حدود سیصد میلیون ریال از سوی اداره پست به شهرداری اندیمشک پرداخت شده است تا در نهایت چند روز بعد اداره پست مجددا آغاز به کار کرد

 حکم تخریب ساختمان بانک ملی شعبه راه آهن را داریم

اما  شهرداری  بیکار ننشست و این بار سراغ  بانک ملی شعبه راه آهن اندیمشک رفت تا به همه نشان دهد برای وصول طلبش با کسی شوخی ندارد

بانک ملی شعبه راه آهن بابت عوارض ساخت و ساز 900 میلیون ریال به شهرداری بدهکار بود و  تا آن روز اقدامی برای پرداخت بدهی های خود نکرده بود

حتی ˈماشاءاله شکیباˈ سرپرست شهرداری اندیمشک از تخریب این ساختنان خبر داد و گفت:شهرداری اندیمشک پیش از این حکم تخریب ساختمان بانک ملی شعبه راه آهن را از مراجع قضایی گرفته بود.

بانک ملی شعبه راه آهن اندیمشک پس از چند ساعت پلمپ از سوی شهرداری با دخالت فرماندار مجددا بازگشایی شد.

به دنبال پلمپ این شعبه ، با نصب پارچه نوشته ای مبنی بر عدم تفاهم شهرداری و ناحیه راه آهن مبنی بر پرداخت عوارض ساختمانی از مشتریان بانک در خواست شده بود امور بانکی خود را از طریق سایر شعب بانک ملی در اندیمشک پیگیری کنند.

 و حالا  شرکت تعاونی کارکنان راه آهن ...


اما قصه به اینجا ختم نشد و همین امروز صبح شهرداری اندیمشک ، شرکت تعاونی کارکنان راه آهن هم  را پلمپ کرد

سرپرست شهرداری اندیمشک در این رابطه اظهار کرد:این شرکت تعاونی افزون بر 5/4 میلیارد ریال بابت ساخت و ساز به شهرداری بدهکار است.

ˈماشالله شکیباˈ تصریح کرد::این شهرداری بیش از 54 میلیارد ریال از ادارت مختلف اندیمشک طلبکار می باشد که در صورت دریافت این مبلغ بخشی از مشکلات شهرداری اندیمشک که با بحران مالی و بدهی 190 میلیاردی مواجه است مرتفع خواهد شد.

به گفته وی این بدهی ها مربوط به عوارض ساخت و ساز است که برخی ادارات علیرغم تذکرات جدی شهرداری آن را پرداخت نکرده اند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد