سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر تاسف آور

 

پای آوارگان سد گتوندبه طنز خنده بازار هم باز شد 

برنامه طنز خنده بازار که بیان کننده مسائل اجتماعی و روز جامعه می باشد در برنامه دیشب خود مورخه ۲۸/۰۷/۹۲ به بیان مشکلات ناشی از احداث سد گتوند به صورتی طنز پرداخت .

.

به گزارش نذیرنیوز به نقل از  لالی نیوز در این برنامه موضوع به زیر آب رفتن روستاهای حاشیه سد گتوند ، شوری آب پشت سد با بیانی سرگرم کننده مطرح و اهمیت این مسئله و معضلی که گریبانگیر بخش زیادی از روستاهای شهرستان لالی و مسجدسلیمان بوده بیش از پیش آشکار شد تا شاید نگاه ها به مردم این مناطق کمی مسئولانه تر و دلسوزانه تر صورت گیرد .

از مهمترین مسائلی که در این طنز چند دقیقه ای برجسته می نمود موضوعاتی همچون غرق شدن زمین های کشاورزی روستائیان واقع در پشت این سد و به تبع آن بیکاری مردم این روستاها ، خرید زمین های روستائیان با بهایی بسیار پایین از سوی مسئولان سد ، شوری آب رودخانه پشت سد ( کارون ) و مشکلات ایجاد شده در بخش کشاورزی بود .

گفتنی است سد گتوند که چندین سال از افتتاح آن می گذرد با به زیر آب بردن روستاهای زیادی در شهرستان های لالی و مسجد سلیمان و مجاورت با معدن بزرگی از کوه های نمک از چندین سال قبل همواره اعتراضات و حرف و حدیث های فراوانی ( در بین مردم و کارشناسان محیطی ) را به دنبال خود دیده است که نه تنها به آن ها وقعی نهاده نشد بلکه با هزینه های بیشتری تمام تلاش ها در احداث این پروژه بزرگ بالاخره اجرایی شد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد