سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

 

دیدار وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در خوزستان
سیاسی  16:8:21 1392/07/29

 

927-1373-5 کد خبر

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، که برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار خوزستان به اهواز سفر کرده است، با حضور در بیت نماینده ولی فقیه در استان، با ایشان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خوزستان -  در این دیدار آیت الله محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان، با تبریک  دهه ولایت، اظهارداشت: خدا را شکر که با حماسه بزرگ ملت رئیس جمهوری عالم، مجاهد و خدمتگزار انتخاب شد و پس از آن هیأت دولتی خوب بر سر کار آمد و امیدوارم با عنایت خدا مسائل و مشکلات کشور هرچه زودتر حل شود و از آنجایی که نیت‌ها خیر است، یقین داریم که پیروزی نصیب آن ها می شود و با عنایت به رهنمودهای ولی امر مسلمین مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی با ابراز قدردانی از زحمات دکتر حجازی در زمان مسئولیتش به عنوان استاندار خوزستان، افزود: ایشان در استان بسیار خدمت کردند؛ از جمله ویژگی های مدیریتی دکتر حجازی این بود که شناخت و احاطه کاملی نسبت به استان داشت و  با پیگیری‌های شبانه روزی به دنبال حل مشکلات استان بود.

آیت الله موسوی جزایری گفت: خوزستان استانی پهناور و پرجمعیت است و با توجه به اینکه این استان قطب کشاورزی و مرکز تولیدات نفت است و با وجود اقوام مختلف و مرزی بودن آن، اداره اش با مشکلات زیادی همراه است. با انتخاب مقتدایی دکتر حجازی دیگر نباید نگرانی داشته باشد و علاوه بر استراحت می تواند با انتقال تجربیات خود، به آقای مقتدایی کمک کند.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبریک به استاندار جدید، ادامه داد: در روند انتخاب آقای مقتدایی با اینجانب نیز مشورت شد و ما هم موید ایشان بودیم و با توجه به توانایی های مختلف ایشان، امیدواریم وی هم با موفقیت از عهده کار برآید. با توجه به شرایط موجود در کشور همه افراد از طیف ها و گروه های مختلف باید برای حل مشکلات به مسئولان کمک کنند و امیدواریم با شرایط خوبی که در استان است، مشکلات موجود در استان نیز با تلاش همگانی حل شود.

 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خوزستان -  همچنین عبدالرضا رحمانی فضلی وزیرکشور، در این دیدار با قدردانی از رهنمودهای پدرانه آیت الله موسوی جزایری در مسیر انتخاب استاندار خوزستان، به دیدار 2 روز پیش خود با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: رهبری در این دیدار از استان خوزستان پرسیدند و تاکید بسیاری بر حل مشکلات این استان داشتند.

 

وزیر کشور گفت: تلاش می شود با مجموعه فعالیت های خالصانه و شبانه روزی و در راه رضای خدا، به گونه ای عمل شود که خوزستان در جایگاه واقعی خود قرار گیرد.

 

رحمانی فضلی همچنین با قدردانی از زحمات استاندار قبلی خوزستان، ادامه داد: بنده با دکتر حجازی دوستی قدیمی دارم و به وی پیشنهاد مدیریت استان دیگری داده شد ولی ایشان گفتند که از خوزستان خارج نمی شوند و انشالله در جریان کارها به آقای مقتدایی کمک می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد