سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

 

درخواست فدراسیون فوتبال از مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان
ورزشی  10:5:26 1392/07/29

927-25181-5 کد خبر
 

نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: از مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان خواسته ایم که در بخش فوتبال بانوان هم سرمایه‌گذاری کند.

 فریده شجاعی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: همان طور که می‌دانید خوزستان استانی فوتبال پرور و فوتبال خیز از نظر مدیریت است و در این جا دیدگاه‌ها نیز نسبت به بخش بانوان مثبت است و خوشبختانه تیم های فوتبال و فوتسال خوبی را هم داشته است.

 وی افزود: خوزستان در گذشته تیم فوتبال وحدت خوزستان را داشت که به استقلال جنوب دزفول تغییر نام پیدا کرد و متاسفانه درنهایت منحل شد. به هر حال این موضوع به خاطر مشکلاتی که باشگاه‌ها دارند و عدم امکانات و حمایت‌های لازم به وجود می‌آید.

 نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال بیان کرد: خوشبختانه فوتسال بانوان خوزستان با کمک باشگاه ملی حفاری و صنعت نفت آبادان سال گذشته در لیگ برتر توانست به عنوان‌های قهرمانی و چهارمی دست پیدا کند که این جای بسیار خوشحالی دارد و نشان می‌دهد که در این استان به فوتسال بسیار توجه می‌شود.

 وی با بیان این که درصدد راه‌اندازی فوتبال بانوان در خوزستان هستیم، گفت: نگاه مثبت گرشاسبی (مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان) و عامری گلستان (رییس هیات فوتبال استان) باعث پیگیری ما و مینا بارانی (نایب رییس هیات فوتبال خوزستان) در این زمینه شده است که امیدواریم این موضوع شدنی شود و بتوانیم فوتبال را در این جا راه‌اندازی کنیم.

 شجاعی افزود: تاج هم باتوجه به امکانات بسیار خوب باشگاه فولادخوزستان با دهکردی (مدیرعامل این باشگاه) صحبتی درخصوص راه‌اندازی فوتبال بانوان داشته و از وی خواسته است که بخشی را هم به بانوان اختصاص دهد.

 وی عنوان کرد: باتوجه به این که در این جا پتانسیل‌های بالایی وجود دارد، اگر اجبار شود که باشگاه‌های پول داری مانند فولادخوزستان، از بخش بانوان حمایت کنند، فوتبال بانوان هم به زودی در این جا راه‌اندازی می‌شود.

 نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال با اشاره به برگزاری مجمع این فدراسیون در ششم آبان ماه گفت: قرار شده است در این مجمع تاج (رییس سازمان لیگ فوتبال) به صورت جدی درخصوص بخش بانوان با مدیران باشگاه ها صحبت کند تا آن ها در این بخش نیز همکاری و سرمایه‌گذاری کنند.

 وی بیان کرد: به هر حال امیدواریم این اتفاق بیفتد و خوزستان هم در بخش بانوان تیم فوتبال داشته باشد؛ چرا که پتانسیل این استان بالا است. خوزستان تیم های خوبی در بخش آقایان دارد و امیدواریم که در بخش بانوان هم سرمایه‌گذاری کند.

 شجاعی در ادامه درباره برنامه‌های پیش رو تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال بانوان توضیح داد: تیم ملی فوتبال در حال آماده شدن برای حضور در مسابقات سال آینده این چوان است؛ البته اگر بتوانیم مجوز شرکت در این مسابقات را به دست آوریم. همچنین تیم‌های رده‌های سنی مختلف فوتبال و فوتسال مان برای شرکت در رقابت‌های برون مرزی، آمادگی کامل دارند و تیم‌های‌مان در اردو به سر می‌برند.

 وی ادامه داد: در بخش داخلی نیز لیگ‌های مان شامل دسته یک، دو، سه و برتر فوتبال و فوتسال فعال هستند و زیر نظر خانم علیپور، مسوول برگزاری مسابقات، انجام می‌شوند. همچنین لیگ فوتسال بانوان از 17 آبان‌ماه آغاز خواهد شد.

 

 

کلاس مربیگری دوچرخه سواری برپا می شود
ورزشی  12:20:25 1392/07/29

927-25581-5 کد خبر
 

علاقه مندان به شرکت در کلاس عملی مربیگری درجه سه دوچرخه سواری می توانند در این کلاس ثبت نام کنند.

 

خضیر حیاتی، رییس هیات دوچرخه سواری استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهار کرد: این کلاس مخصوص آقایان و خانم ها است و از شرایط ثبت نام آن داشتن حداقل مدرک دیپلم و آشنایی با رشته دوچرخه سواری است.

 وی با بیان این که هزینه ورودی این کلاس 50 هزار تومان است، گفت: علاقه مندان برای ثبت نام می توانند حداکثر تا دهم آبان ماه به پیست دوچرخه سواری خوزستان واقع در منطقه سلطان منش اهواز، جنب استخر آزادی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره تلفن 09166150448 (خضیر حیاتی) تماس بگیرند. رییس هیات دوچرخه سواری خوزستان بیان کرد: این کلاس در شهرستان بهبهان برگزار می شود اما زمان آن هنوز مشخص نشده است.

 

 

اعزام تیم تکواندو خوزستان به مسابقات کشوری جام سفیر
ورزشی  13:17:45 1392/07/29

927-25681-5 کد خبر
 

تیم تکواندو خوزستان به مسابقات کشوری جام سفیر که چهارشنبه (اول آبان ماه) برگزار می شود، اعزام خواهد شد.

 

حسن محمدزاده، دبیر هیات تکواندو استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهارکرد: این رقابت ها در چهار وزن المپیکی در تهران برگزار می‌شود و  فکر می کنم تیم‌های بیشتر استان‌ها در آن شرکت کنند.

 وی افزود: آمادگی تیم خوب است، بازیکنان از شرایط خیلی خوبی برخوردارند، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند و در لیگ یک نیز حضور دارند. تیم استان سه‌شنبه به تهران اعزام می‌شود. محمدزاده بیان‌کرد: در وزن 58 کیلوگرم مهدی سالمی، 68 کیلوگرم مجتبی دیناروند، 80 کیلوگرم علی ساعدی فر و 80+ کیلوگرم علیرضا حیدری، نفرات اعزامی تیم استان به این رقابت‌ها هستند.

 

حضور تیم فوتبال‌دستی خوزستان در مسابقات قهرمانی کشور
ورزشی  13:28:46 1392/07/29

927-25881-5 کد خبر
 

تیم فوتبال دستی خوزستان با هفت ورزشکار به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شود.

 مهرداد چراغی، مسوول کمیته فوتبال‌دستی هیات انجمن‌های ورزشی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه‌خوزستان اظهارکرد: تمام استان‌ها رقیب ما هستند؛ زیرا ما تازه وارد این رشته ورزشی شده‌ایم و علاوه بر آن میز استاندارد هم در استان نداریم.

 وی بیان‌کرد: خودم به همراه سینا خیطان، احمد گل، محسن مرادی، کوروش باقری، قاسم منعمی‌اهوازی و افشین وحیدی هفت نماینده خوزستان در این رقابت‌ها هستیم.

 چراغی افزود: همیشه برای کسب مقام در این رقابت‌ها شرکت کرده‌ایم ولی تا زمانی که میز استاندارد نداشته باشیم، نباید انتظار کسب مقام داشت. اولین باری که در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کردیم در دور اول باختیم اما در سری دوم یک دور و در سری سوم سه دور بالا آمدیم و امیدوارم در این سری از این رقابت ها نتیجه بهتری بگیریم.  

وی ادامه‌داد: تمام استان ها میز استاندارد دارند و ما هم اگر چهار میز داشتیم، می توانستیم میزبانی این مسابقات را بگیریم. با یک هزینه 15، 16 میلیون تومانی می‌توان چهار، پنج میز خوب و استاندارد تهیه کرد و در این صورت قول می‌دهم که نفرات استان جزو 32 نفر برتر کشور باشند.

 مسوول کمیته فوتبال‌دستی هیات انجمن‌های ورزشی خوزستان خاطرنشان‌کرد: این رقابت ها دوم و سوم آبان‌ماه در شیراز و به صورت یک و دونفره انجام می شود و خوزستان در هر دو بخش این رقابت ها حضور پیدا خواهد کرد.

 

 

فرکی: محرومیت یک جلسه‌ای پریرا را پیگیری می‌کنیم/گزارشگر بازی با تراکتور تمام ایران را زیر سوال برد
ورزشی  15:1:0 1392/07/29

927-25981-5 کد خبر
 

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان می گوید مطمئنا بخش حقوقی باشگاه، محرومیت یک جلسه ای لوسیانو پریرا را پیگیری خواهد کرد.

 

حسین فرکی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان درباره محرومیت یک جلسه ای و جریمه نقدی دو میلیون تومانی پریرا به دلیل حرکتی که پس از به ثمر رساندن گل در دیدار برابر تراکتورسازی انجام داد، اظهار کرد: به هر حال این تصمیم کمیته انضباطی است و باتوجه به این که بخشی از این موضوع به ما هم مربوط می باشد، پیگیر این موضوع هستیم و باید از حق مان دفاع کنیم.

 وی افزود: مطمئنا بخش حقوقی باشگاه فولادخوزستان این موضوع را پیگیری خواهد کرد و انشاالله نتیجه آن را اعلام می کنیم. البته اگر بخواهیم به رای کمیته انضباطی احترام بگذاریم، بحث جداگانه ای می باشد ولی اگر بخواهیم این حرکت را با حرکت های خیلی بدتری که از سوی برخی بازیکنان در ورزشگاه های کشور اتفاق افتاده است، مقایسه کنیم فکر می کنم کاری به آن شکل انجام نشده است که بازیکن تیم ما یک جلسه محروم شود.

 سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان بیان کرد: من خودم این حرکت پریرا را یک حرکت غیرعمد می دانم. البته نمی خواهم بگویم که این کار او درست بود ولی به هر حال مواردی غیرقابل پیش بینی است و در این خصوص عمدی در کار نبوده است. من در کنفرانس پس از بازی با تراکتور عذرخواهی هم کردم و خود پریرا نیز بابت این کارش عذرخواهی کرد.

 وی عنوان کرد: به هر حال باید این موضوع را پذیرفت و این اتفاقی بود که خود ما هم دوست نداشتیم، بیفتد. پریرا نمی دانست که این کار در ایران ایراد دارد، در حالی که در فرهنگ آن ها این نوع شادی کردن وجود دارد و حتی نمونه این شادی ها در فوتبال خودمان هم اتفاق افتاده است.

 فرکی افزود: اعتراض بیشتر روی بخشی است که پریرا توپ را به سمت تماشاگران پرتاب کرد ولی واقعیت این است که این موضوع اتفاق افتاده و ما هم بابت آن عذرخواهی کردیم. البته به نظرم نباید این کار پریرا بهانه ای شود که خود بازی را زیر سوال ببرند.

 وی در ادامه درباره نحوه گزارش، گزارشگر دیدار فولاد و تراکتورسازی هم گفت: متاسفم به خاطر این کم تجربگی که از جانب گزارشگر این بازی شاهد بودیم و به نظرم این نوع گزارش ها، گزارشگرهای قابل و شایسته رسانه ما را زیر سوال می برد.

 سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان خاطر نشان کرد: به هر حال او با این نحوه گزارش، همه را زیر سوال برد. این گزارشگر خودش را هم زیر سوال برد و به نظرم نباید گزارش کردن یک مسابقه به این شکل باشد و همان طور که گفتم واقعا کم تجربگی از سوی این گزارشگر، در گزارشش مشخص بود.

 وی ادامه داد: به نظرم اگر بخواهیم حرکت این گزارشگر را با حرکت بازیکن خودمان مقایسه کنیم، این گزارشگر باید به خاطر نحوه گزارشش اخراج شود. پریرا حرکتی را در ورزشگاه انجام داد که ممکن است توهینی به هوادارانی باشد که در آن جا حضور داشتند ولی این گزارشگر تریبونی را در دست داشت و در واقع با این نحوه گزارش، تمام ایران را زیر سوال برد.

 فرکی در ادامه درباره تاخیر در رسیدن اعضای تیم به اهواز پس از دیدار با تراکتورسازی گفت: متاسفانه من امروز به اهواز رسیدم و تعدادی از بازیکنانم دیروز و تعداد دیگری دو روز پیش رسیدند. به هر حال بخشی از این موضوع مربوط به نا به سامانی های ورزش ما است و بخش دیگر آن هم مربوط به پروازهایی است که تیم ها دارند. در هر صورت ما از امروز تمرینات مان را برای دیدار با استقلال تهران آغاز می کنیم.

 

 

تست دوپینگ وزنه‌بردار خوزستانی مثبت اعلام شد
ورزشی  15:53:56 1392/07/29

927-26381-5 کد خبر
 

فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری با اعلام اسامی دو وزنه‌بردار دوپینگی ایران که یکی از آن‌ها یاسین باقری، وزنه‌بردار خوزستانی است، به صورت رسمی اعلام کرد هر دوی این وزنه‌برداران برای دو سال محروم شدند.

 

دکتر اونگار در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، اعلام کرد: یاسین باقری و سهراب مرادی، دو وزنه‌بردار ایرانی هستند که دوپینگ‌شان مثبت اعلام شده و هر دو برای دو سال از حضور در رقابت‌های جهانی محروم شده‌اند. این موضوع مدتی است به فدراسیون ملی اعلام شده و آن‌ها در جریان هستند.

 وی ادامه داد: این نمونه‌ها در رقابت‌های قهرمانی آسیا در قزاقستان گرفته شده است. در تست یاسین باقری ماده آنابولیک استروئید و در تست سهراب مرادی ماده متانون یافت شده است. وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون ملی ایران درخواست آنالیز نمونه دوم را داده است یا خیر؟ گفت: ما به فدراسیون اعلام کردیم که آیا می‌خواهید نمونه دوم آنالیز شود که آن‌ها جوابی به ما ندادند؛ بنابراین دوپینگ آن‌ها مثبت اعلام شده و هر دو به مدت دو سال از حضور در رقابت‌های ورزشی محروم شده‌اند.

 

نمایشگاه دستاوردهای هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان برپا می‌شود
ورزشی  15:5
:54 1392/07/29

927-26081-5 کد خبر
 

نمایشگاه دستاوردهای هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان به مناسبت هفته تربیت بدنی، روز جمعه (سوم آبان ماه) در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.

 حسین عباسی، دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهار کرد: کمیته های رالی، کلاسیک، موتور ریس و موتورکراس در این نمایشگاه به نمایش و تمرینات خود می پردازند و مردم می توانند از ساعت هفت تا 9 شب از فعالیت آن ها بازدید کنند. وی افزود: علاوه بر این تعدادی از خودروهای کلاسیک در این نمایشگاه به نمایش در می آیند که فکر می کنم برای مردم جالب باشد. عباسی همچنین خبر داد: برنامه دیگرمان در هفته تربیت بدنی مراسم کلنگ زنی پیست دائمی موتورکراس اهواز است که قرار است با همکاری شهرداری منطقه 2 احداث شود.

 

برگزاری مسابقات انتخابی فوتبال ساحلی خوزستان/آخرین مهلت ثبت‌نام، دوم آبان
ورزشی  15:20:24 1392/07/29

927-26181-5 کد خبر
 

تیم‌های علاقه‌مند به شرکت در رقابت های انتخابی فوتبال ساحلی خوزستان می‌توانند ثبت‌نام کنند.

علی شریفات، مسوول کمیته فوتبال ساحلی هیات فوتبال استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: باتوجه به نزدیک شدن به شروع مسابقات انتخابی  استان، تیم های خوزستانی می توانند برای ثبت نام در این مسابقات به هیات فوتبال خوزستان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: هزینه ورودی تیم ها برای شرکت در این رقابت ها، 300 هزار تومان است و هر تیم باید شامل 10 بازیکن باشد. همچنین تیم‌ها باید حداکثر تا روز پنج‌شنبه (دوم آبان‌ماه) برای ثبت‌نام اقدام کنند.

مسول کمیته فوتبال ساحلی هیات فوتبال خوزستان بیان کرد: تاکنون تیم‌های شهید پرویز اهواز، نانوش آبادان، طلوع اهواز، شهرداری اروند کنار، هیات فوتبال شوش، خلیج‌فارس هندیجان، دهیاران اروند کنار، پاسارگاد رامشیر و بیمارستان شفای اهواز برای شرکت در این رقابت ها ثبت‌نام کرده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان: فشار زیادی را تحمل می‌کنیم
ورزشی  15:39:50 1392/07/29

927-26281-5 کد خبر
 

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: تیم خوب است اما نتایجی که تاکنون کسب کرده ایم راضی‌کننده نیست.

 

ابراهیم قاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان اظهار کرد: تیم خوب است اما متاسفانه نتایجی که کسب کرده ایم راضی‌کننده نیست. در تمام بازی هایی که تاکنون انجام داده ایم، به جز بازی با تیم سیاه جامگان، مستحق برد بوده ایم و موقعیت های زیادی داشتیم.

 وی درخصوص حمایت مدیرعامل باشگاه از او گفت: طبیعی است که یک مدیرعامل از مربی‌اش دفاع کند. البته حق طبیعی باشگاه هم است که هر زمانی احساس کرد نیاز به تغییر دارد، آن را عملی کند و دست آن در این زمینه باز خواهد بود و می تواند مربی و یا هر سمت دیگری را در باشگاه جابه‌جا کند.

 سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با اشاره به سخت بودن همه بازی ها، درباره بازی روز چهارشنبه با تیم گیتی‌پسند بیان کرد: نوع بازی ما، روند رو به رشدی داشته است و در هر بازی بهتر از دیدار قبل از آن بوده ایم اما هیچ وقت امتیازی به بازی خوب داده نمی شود. ما امیدوار هستیم که در این بازی از حداکثر موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم و بتوانیم بازی را ببریم. به عقیده من برای خارج شدن از این شرایط، نیاز به یک برد داریم.

 وی درباره بازی با تیم استقلال اهواز در دیدار گذشته بیان کرد: ما همیشه به بازیکنان می‌گوییم که اوایل و اواخر نیمه اول و دوم حساس ترین زمان‌های بازی است؛ در این بازی هم عملکرد خوب و موقعیت‌های زیادی داشتیم که منجر به گل نشدند. به دلیل این که فشار زیادی روی بازیکنان‌مان است، تمرکز بازی را از دست دادیم و در دقایق آخر، گل خوردیم. متاسفانه به دلیل این که بردی نداشته ایم، بازیکنانم فشار زیادی را تحمل می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد