سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار کشوری و استانی برای خوزستان

 

برگرداندن 20 میلیون پول به صاحب اصلی
حقوق ماهیانه من با اضافه کاری 700 هزار تومان درماه است و اگر جای 20 میلیون 200 میلیارد تومان هم در کیف پول بود وسوسه نمی شدم

شوشان: عرق ریختن تنها راهی است که می توان مطمئن باشی پولی که در می آوری و نانی که به خانه می بری حلال است و جایز. به گزارش شوشان ، فرق نمی کند پول دار باشی و ثروتمند و یا فقیر باشی و نیازمند، لذتی که در خوردن نان حلال است بی شک در هیچ مالی و ثروتی که از طریق غیرحلال بدست می آید وجود ندارد.

این مقدمه را برای این نوشتیم که بگوییم چهاردهم همین ماه ، یکی از کارمندان راه و شهرسازی خوزستان به نام چراغیان با وجود نیاز مالی ، چشم خود را بر 20 میلیون پول و کارت های بانکی می بندد و به صاحب اصلی آن بر می گرداند.

چراغیان در همین راستا به شوشان گفت: وقتی شب به خانه برگشتم و خودرو را در خانه مستاجری که از خانه های سازمانی راه و شهرسازی می باشد پارک کردم متوجه یک کیف در خودرو شخصی ام شدم و بعد از پرس و جو از همسرم متوجه شدم که کیف مربوط به ما نیست. محتویات کیف 2 چک 10 میلیون تومانی پشت و رو امضاء که سرجمع می شد 20 میلیون تومان، کارت های بانکی، کارت شناسایی، گواهینامه، کارت ملی و 9 هزار تومان بود.

به همین دلیل سریع با مسئول حراست راه و شهرسازی خوزستان تماس گرفتم و موضوع را با او در جریان گذاشتم. این نیروی حراست راه و شهرسازی استان گفت: بعد از طرح موضوع فوق با مسئول حراست نامه ای تنظیم شد و از روی کارت های بانکی به بانک انصار مراجعه کردیم و خواستیم که شماره تماس ما را به این مشتری خود بدهد تا بتوانیم وسایل و کیف و چک ها را به او برگردانیم و خدا را شکر این اتفاق افتاد و از این موضوع راضی هستم.

چراغیان بیان داشت: حقوق ماهیانه من با اضافه کاری 700 هزار تومان درماه است و اگر جای 20 میلیون 200 میلیارد تومان هم در کیف پول بود، حتی برای یک لحظه وسوسه نمی شدم، چون اعتقاد دارم پولی را که من زحمت اش را نکشیدم حق من نیست و شاید یک روز هم پول من گم شود و کسی او را برای من بیاورد.

او در پایان گفت: یک پسر دارم که می خواهیم با نان حلال بزرگ شود، بعد ادامه می دهد: از سوی هیچ کسی بابت این کار تشویق نشدم و انتظاری هم ندارم، اما مسئولان حراست شاید این ماه اضافه کاری ام را بیشتر کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد