سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش تاسف برانگیز

 

قابل توجه شورای شهر اهواز/ تنها خودرو کتابخانه های اهواز سه ماه خراب شده
کلاه کج گفت : اگر هر یک از اعضای شورای شهر یک میلیون تومان از وام خود را اهدا نمایند می شود باخرید یک خودرو مشکل تردد کتابخانه های عمومی کلان شهر اهواز راحل نمود.

اختصاصی شوشان: حجت الاسلام رضا کلاه کج رییس اداره کتابخانه های عمومی اهواز در گفتگو با شوشان گفت: تنها راه اداره کتابخانه های عمومی از نیم درصد درآمد شهرداری هاست که متاسفانه 6 ماه است مبلغ خاصی پرداخت نشده است و آب و برق کتابخانه ها چندین بار است اخطار قطع دریافت نموده اند و از34 کتابخانه عمومی اهواز فقط قبض برق کتابخانه شبانه روزی شهید رجایی اهواز 80 میلیون ریال است که باید از محل مساعدت های شهرداری پرداخت شود.

کلاه کج در ادامه گفت: تنها خودروی کتابخانه های عمومی اهواز مدت 3 ماه است که خراب شده است و حال انکه اعضای شورای شهر به دنبال وام 10میلیارد ریالی خود هستند تا خودرویی تهیه نمایند و مشکلات مردم را مرتفع نمایند که از نظر بنده قانون مرجع تصمیم گیری است و اگر از نظر قانونی منعی ندارد پرداخت وام هم با همه حاشیه های ایجادشده در جامعه ایرادی ندارد.

کلاه کج همچنین گفت: اعضای شورای شهر قسم یاد کرده اند تا به مردم شریف و متدین اهواز خدمت نمایند و ازبودجه شهرداری به نحو احسن برای حل مشکلات مردم استفاده نمایند

وی پیشنهادی نیز ارائه نمود که اگر هریک ازاعضای شورای شهر یک میلیون تومان از وام خود را اهدا نمایندمی شود باخرید یک خودرو مشکل تردد کتابخانه های عمومی کلان شهراهواز راحل نمود.

رضا کلاه کج رییس اداره کتابخانه های عمومی اهواز در بخش دیگری از سخنان خود به شوشان گفت: 34کتابخانه عمومی اهواز در شرایط خوبی به سر نمی برند و دارای وضعیت نامناسبی هستند.

کلاه کج در ادامه گفت : اگر دلتان برای کتاب ، کتابخوانی ، تفکر و اندیشه می سوزد پیگیری کنید تا بدانیدمشکلات کتابخانه های عمومی شهرستان اهواز چیست؟

وی افزود: در شهری که اخبار لایروبی فاضلاب یک خیابانش بارها از صدا و سیما منعکس می شود اخبار مطالعه و مشکلاتش کجا انتشار می یابد؟

وی در ادامه افزود: اگر کتاب و کتابخانه برایتان مهم بود منتظر حضورتان برای کمک در رفع مشکلات کتابخانه های عمومی اهواز هستیم چون اعتقاد داریم رسانه ها حل کننده مشکلات هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد