سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شهرداری اهواز

 

 

شهردار جدید اهواز در حمایت از استاندار جدید خوزستان:
حضور مقتدایی در خوزستان روند عمرانی را شتاب خواهد بخشید 

شهردار جدید اهواز گفت: حضور عبدالحسین مقتدایی در استان خوزستان، روند عمرانی را شتاب خواهد بخشید.

خبرگزاری فارس: حضور مقتدایی در خوزستان روند عمرانی را شتاب خواهد بخشید 

سیدخلف موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با اشاره به انتخاب استاندار جدید خوزستان اظهار کرد: حضور مقتدایی در استان خوزستان روند عمرانی را شتاب خواهد بخشید.

وی اضافه کرد: چیره شدن بر علل درونی عقب ماندگی خوزستان جز با کنار گذاشتن اختلافات امکان پذیر نیست و این امر هنر استاندار جدید است که در راستای اجرایی کردن آنها تمام توان خود را به‌کار خواهد گرفت.

شهردار جدید اهواز تصریح کرد: همه آحاد و اقشار از جمله مردم و مسئولان باید در چارچوب برنامه‌های دولت در مسیر حمایت از استاندار جدید گام بردارند تا هر چه سریع‌تر بتوان شاهد تحولات خوب و مثبت در استان بود.

وی اضافه کرد: البته در این میان استاندار هم وظایف سنگینی بر عهده دارد که باید با رفتار هوشمندانه خود بدون وامداری به هیچ و گروهی، خدمت‌رسانی و رشد و شکوفایی بخش‌های مختلف استان را رقم بزند.

موسوی همچنین عنوان کرد: به طور یقین استاندار جدید خوزستان از ارتباط نزدیک خود با هیئت دولت برای رفع مشکلات مردم استان خوزستان نهایت استفاده را خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به کارنامه و سوابق اجرایی استاندار جدید خوزستان خاطرنشان کرد: عبدالحسین مقتدایی در حالی برای دومین بار به عنوان استاندار و نماینده عالی دولت در خوزستان انتخاب می‌شود که مردم این استان با توجه به عملکرد وی در سالیان گذشته امیدوارند با تلاش و پشتکار باعث ارتقا و رشد این خطه از ایران اسلامی شود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد