سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

 

 

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال
راه‌آهن چهارمین پیروزی استقلال را رقم زد

دیدار دو تیم استقلال خوزستان و راه‌آهن سورینت از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر با برتری تیم خوزستانی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عصر امروز دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و راه‌آهن سورینت از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با برتری 3 بر 2 آبی‌پوشان خوزستانی به پایان رسید.

استقلال خوزستان با پیروزی در این بازی در مکان هفتم جدول جای گرفت، این درحالی است که تنها 500 تماشاگر برای بازی این تیم به ورزشگاه تختی آمده بودند.

به گفته سرپرست تیم استقلال خوزستان، این تیم در اهواز 15 هزار هوادار دارد، اما تاکنون در هر بازی بیش از یک هزار تماشاگر برای تشویق این تیم به ورزشگاه نیامده است.

قضاوت این دیدار برعهده بیژن حیدری بود که حسن یوسفی و حمزه علی سلیمی وی را در امر قضاوت همراهی می‌کردند.

تیم استقلال خوزستان در حالی به مصاف راه‌آهن می‌رفت که با 13 امتیاز در مکان یازدهم جدول قرار گرفته بود. این درحالی است که تیم راه‌آهن سورینت پیش از این بازی با کسب 10 امتیاز در مکان سیزدهم جدول جای داشت.

در دقیقه 16 بازی احسان علوان‌زاده بازیکن شماره 27 تیم استقلال خوزستان اولین گل بازی را به ثمر رساند.

در دقیقه 18 بازی و تنها دو دقیقه بعد از زدن گل استقلال خوزستان، بهنام برزایی مهاجم تیم راه‌آهن گل تساوی را به ثمر رساند و دو تیم با این شرایط به رختکن رفتند. مهدی خیری بازیکن تعویضی استقلال خوزستان در نیمه دوم و در دقیقه 55 با یک ضربه استثنایی از پشت محوطه جریمه، دروازه راه‌آهن را باز کرد، همچنین در دقیقه 65 بازی ابراهیم صالحی، مهاجم جوان تیم استقلال خوزستان بر روی ریباند شوت میلاد میداوودی دروازه میهمان را برای سومین بار باز کرد. در دقیقه 90 بازی امین منوچهری از پاس دیدنی حسین پاشایی به خوبی استفاده کرد و توانست دروازه استقلال خوزستان را برای دومین بار باز کند.

نورافکن‌های ورزشگاه تختی اهواز به جای اینکه بر روی زمین بتابند چشمان خبرنگاران را که در طبقه دوم جایگاه ویژه قرار دارند، اذیت کردند.در این بازی رامین رضائیان، مهدی زارعی و حامد زمانی از تیم راه‌آهن سورینت و سهراب بختیاری‌زاده از تیم استقلال خوزستان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

 

 

لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور
نفت آبادان با 3 گل تراکتورسازی تبریز را شکست داد

در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور نفت آبادان با 3 گل تراکتورسازی تبریز را شکست داد.

خبرگزاری فارس: نفت آبادان با 3 گل تراکتورسازی تبریز را شکست داد 

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور با پیروزی نفت آبادان پیگیری شد.

 

هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال
شکست تیم صنعت نفت آبادان در شهرآورد خوزستان

در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، استقلال اهواز موفق شد در شهر آورد خوزستان حریف سنتی خود صنعت نفت آبادان را از پیش روی بردارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، تیم فوتبال استقلال اهواز عصر امروز موفق شد تا در دقایق پایانی از سد تیم صنعت نفت آبادان عبور کند.

در این دیدار که از ساعت 15 و 30 دقیقه عصر امروز  در ورزشگاه تختی اهواز آغاز شده بود، امیرحسین فتاحی به همراه کمک‌ها حسین طالقانی و حسن عیسی‌وند قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

تک گل پیروزی‌بخش تیم استقلال اهواز را متین بخشی، روی اشتباه مسلم مدافعان صنعت نفت وارد دروازه این تیم کرد.

صنعت نفت از پنج مسابقه خود صاحب تنها سه امتیاز است و با این شکست نیز کار برای این تیم در ادامه کار سخت‌تر شد.

نفتی‌ها در هفته آینده نیز روز چهارشنبه در آبادان میزبان تیم گیتی پسند اصفهان خواهند بود.

اما تیم نفت مسجد سلیمان دیگر نماینده فوتبال خوزستان، در بوشهر به مصاف تیم ایرانجوان بوشهر رفته بود که دو تیم در این دیدار در پایان 90 دقیقه تلاش به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافتند.

تک گل تیم نفت مسجد سلیمان را حسین مالکی در دقیقه 26 به ثمر رساند و شاهرخ غلامرضاپور در دقیقه 79 این گل را پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری فارس تیم‌های استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور، بعد از ظهر امروز در اهواز و در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با حساب یک بر صفر به سود تیم اهوازی به پایان رسید.

همچنین نفت مسجد سلیمان در بوشهر میهمان تیم ایران جوان بود که اینم دیدار در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

تیم صنعت نفت آبادان با این شکست به رده یازدهم جدول 14 تیمی لیگ دسته اول سقوط کرد و استقلال اهواز با کسب این سه امتیاز خود را تا رده هفتم جدول بالا کشید.

نفت مسجد سلیمان نیز با کسب یک امتیاز از دیدار امروز خود با شش امتیاز در جایگاه چهارم جدول گروه دوم این رقابت اه جای گرفت.

در این دیدار که شب گذشته در زمین پیروز آبادان برگزار شد طلایی‌پوشان امید نفت آبادان به مصاف تراکتورسازی تبریز رفتند و موفق به شکست حریف خود شدند.

نفتی‌ها در این مسابقه سه بار موفق به گشودن دروازه حریف تبریزی خود شدند تا با نتیجه‌ای قاطع هفته چهارم رقابت‌ها را به پایان ببرند.

حامد طاهازاده، دانیال سلامی و سهیل عبدالاوی زنندگان سه گل نفتی‌ها در این دیدار بودند.

نفت آبادان با کسب این پیروزی هفت امتیازی شد و در پایان هفته چهارم این رقابت‌ها در جایگاه سوم جدول رده‌بندی مسابقات قرار گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد