سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار استانداری خوزستان

 

مقتدایی در سابقه پیشین خود در استانداری خوزستان نشان داده بود که زیر بار خواسته های این طیف نمی رود و تا منتهی الیه توان خود -در آن دوره - در برابر آنان ایستاد، اما در نهایت فشار این لابی بر دولت اصلاحات باعث شد که مقتدایی خدمت در استان هرمزگان را بر بودن در کنار هم استانی های خود ترجیح دهد و معین اصفهانی، هماهنگ با این جریان بر کرسی استانداری خوزستان تکیه زد و مدیریت اجرایی استان با اختیار تام در خدمت این لابی قرار گرفت
خوزنیوز: آمدن مقتدایی به استانداری خوزستان، هیچ مزیتی که نداشته باشد، اینکه باعث شد دندان طمع بسیاری از افراطی های مدعی اطلاح طلبی از مدیریت استان کشیده شود، خیر کثیری بود برای خوزستان.

مقتدایی در سابقه پیشین خود در استانداری خوزستان نشان داده بود که زیر بار خواسته های این طیف نمی رود. وی تا منتهی الیه توان خود -در آن دوره - در برابر آنان ایستاد، اما در نهایت فشار این لابی بر دولت اصلاحات باعث شد که مقتدایی خدمت در استان هرمزگان را بر بودن در کنار هم استانی های خود ترجیح دهد و معین اصفهانی، هماهنگ با این جریان بر کرسی استانداری خوزستان تکیه زد و مدیریت اجرایی استان با اختیار تام در خدمت این لابی قرار گرفت.

مقتدایی اما این بار گربه را دم حجله کشت. استاندار جدید خوزستان در جلسه ای که با حضور اعضای ستاد انتخاباتی دکتر روحانی برگزار شد با لحنی صریح به انتقاد از سهم خواهی خوزستانی های مقیم تهران پرداخت و اظهار داشت: کسی می‌تواند برای خوزستان تصمیم گیری کند که مسئولیتی داشته باشد، در غیر این صورت زمانی می‌تواند تصمیم گیری کند که در خوزستان زندگی کرده باشد و به نوعی آب و خاک خوزستان را خورده باشد.  کسانی که دلشان برای خوزستان می‌سوزد باید جلسات خود را در استان برگزار کنند ما دور کاری دیده بودیم ولی مدیریت مجازی ندیده بودیم. ما نیازی به قیم نداریم که در تهران بنشیند و در خصوص استانداری خوزستان تصمیم گیری کند. آن‌هایی که ادعا می‌کنند خوزستانی بوده و جایگاه خود را بسیار بالا می‌دانند چرا جلسات خود را در تالارهای اهواز برگزار نمی‌کنند. این اظهارات مقتدایی شاید اشاره داشت به همایش توسعه خوزستان از سوی بنیاد توسعه خوزستان به مدیریت محمد کیانوش‌راد (کربلایی) نماینده اهواز در مجلس ششم و عضو جبهه منحل شده مشارکت، که در تهران برگزار شد.

اما شنیده ها حکایت آن دارد از آن جهت که دسترسی نیروهای این جریان به مدیریت ارشد  استان کوتاه شده است، این لابی به تکاپو افتاده اند که حداقل برای حضور در صحنه مدیریت خوزستان برخی از ادارات کل از جمله آموزش و پرورش، اداره کل میراث فرهنگی و ... و مدیریت دانشگاه شهید چمران اهواز را از دولت و استاندار مطالبه کنند. باید تا چند روز آینده و استقرار استاندار و شروع تغییرات مدیریتی در استان صبر کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد