سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی

 

شکست خانگی مس کرمان مقابل فجرسپاسی
خوزستانی‌ها در صدر جدول لیگ باقی ماندند 
 
کد مطلب : 18358
گروه ورزشی: سیزدهمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی فجرسپاسی شیراز مقابل مس کرمان پیگیری شد و دیدار حساس فولاد با تراکتورسازی تبریز نیز نیز با نتیجه مساوی به پایان رسید تا خوزستانی‌ها همچنان در صدر جدول باقی بمانند. 
خوزستانی‌ها در صدر جدول لیگ باقی ماندند
 
روز دوم از هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15:30 امروز (جمعه) با دیدار تیم‌های مس کرمان و فجرشهید سپاسی شیراز در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان آغاز شد. شاگردان محمود یاوری که در این بازی میهمان مس کرمان بودند در نیمه اول با گل‌های جابر انصاری و جلال الدین علی محمدی که به ترتیب در دقایق 24 و 40 به ثمر رسید با پیروزی 2 بر صفر به رختکن رفتند. تلاش نارنجی پوشان مس کرمان برای تغییر نتیجه در نیمه دوم تنها یکبار به ثمر نشست این تیم در دقیقه 63 توسط مصطفی شجاعی به گل رسید. تک گل شجاعی در نهایت مانع از شکست مس کرمان نشد و این تیم ششمین شکست فصل خود را متحمل شد.

فجرسپاسی با این پیروزی 13 امتیازی شد و به رده سیزدهم جدول صعود کرد و مس کرمان نیز با 6 امتیاز قعرنشین جدول رده بندی باقی ماند. یاوری در این بازی تیمی را شکست داد که تا هفته دهم لیگ فصل جاری هدایت آن را برعهده داشت. مس کرمان تنها تیمی است که هنوز در فصل جاری به پیروزی نرسیده است.

تداوم صدرنشین فولاد با تساوی مقابل تراکتورسازی


تیم فوتبال فولاد خوزستان با کسب نتیجه تساوی مقابل تراکتورسازی به صدرنشینی خود در جدول رده بندی لیگ برتر ادامه داد. تیم سپاهان اصفهان هم با نتیجه تساوی مقابل سایپا متوقف شد تا این تیم همچنان در رده دوم جدول باقی بماند.

در ادامه مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:45 امروز جمعه دو تیم تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. شاگردان حسین فرکی در این مسابقه دو بار از حریف خود عقب افتادند ولی هر دوبار موفق شدند کار را به تساوی بکشانند. سعید دقیقی (14) و مهدی کریمیان (64) برای تراکتورسازی و لوسیانو پریرا (37 از روی نقطه پنالتی) و اسماعیل شریفات (66) برای فولاد گلزنی کردند.

در دیگر بازی هفته سیزدهم، سپاهان اصفهان در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف سایپا رفت که این دیدار هم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. فولاد خوزستان با این تساوی 26 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. سپاهان و تراکتورسازی هم با این تساوی به ترتیب با 23 امتیاز در رده‌‌های دوم و سوم قرار دارند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد