سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی

 

برادران شفیع زاده چه می کنند؟

ثروتمندان خوزستانی فوتبال در دوبی

 علی شفیع زاده را پدر املاک ایرانی ها در دبی می دانند و معتقدند برادر بزرگ تر آن سوی آب های خلیج فارس روی سقف درآمد نشسته... 

شوشان: برادران شفیع زاده تقریبا اولین کسانی بودند که از بخش خصوصی پایشان به فوتبال ایران باز شد. آن ها در فوتبالی که ریز و درشتش وابسته به دولت است توانستند سال ها دوام بیاورند و از این جهت بارها ستایش شده اند.

علی و شهرام شفیع زاده تا ۱۰ سال پیش دو فعال اقتصادی در جنوب ایران بودند که کمتر کسی حتی نامشان را شنیده بود. آن ها در آبادان کارخانه نان فانتزی و دام و طیور داشتند و درست همان زمان که آبراموویچ میلیاردر مشهور روس، باشگاه آبی پوش چلسی را خرید، آن ها هم روی تیم آبی پوش استقلال اهواز دست گذاشتند. این دو برادر از روز ورودشان به فوتبال حرف و حاشیه کم نداشتند.

بعضی ها می گویند آن ها با تاسیس شرکت های فرعی، به بهانه اداره تیم استقلال اهواز توانسته اند وام های قانونی دولتی دریافت کنند و در این سال ها به این طریق تیمداری کنند. بعضی دیگر هم علی شفیع زاده را پدر املاک ایرانی ها در دبی می دانند و معتقدند برادر بزرگ تر آن سوی  آب های خلیج فارس روی سقف درآمد نشسته و برای برادر کوچک تر پول می فرستد.

در مقطعی که عدد بدهی های باشگاه بالا رفت و تیم با مشکلات جدی مواجه شد، این دو برادر از مسئولین دولتی قول هایی گرفتند، مثلا علی آبادی رئیس وقت سازمان تربیت بدنی قول ۱۰ هکتار زمین به استقلال اهواز داده بود. با این که در سال های اخیر همزمان با سقوط استقلال اهواز به دسته پایین تر شایعات زیادی از لیست سنگین بدهی های برادران شفیع زاده به گوش می رسید، چندی پیش در اخبار آمد علی شفیع زاده قول کمک میلیاردی به باشگاه استقلال تهران داده است.

خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، هم اردیبهشت ماه امسال نوشت علی شفیع زاده مالک سابق باشگاه استقلال اهواز که در حال حاضر در امارات ساکن است به دلایل خاصی نمی تواند به ایران بازگردد و به باشگاه استقلال تهران پادش پیروزی در مقابل الشبایب دوبی پرداخت کرده که خرج کمپ اختصاصی این باشگاه در تهران شده است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد