سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

 

شهردار سابق اهواز شهردار ری شد
21 عضو شورا صادقانه و با دوری از هر نوع حاشیه یار شاطری برای سید خلف باشند نه مثل شوراهای گذشته بار خاطر . کتانباف با خوشنامی راهی دیار ری شد.

اختصاصی شوشان/ محمد نیکنام : اردیبهشت ماه ۱۳۹۰ منصور کتانباف در هیاهوی انحلال شورا ، شهردار اهواز شد. هر چند کتانباف را به عنوان یک شهردار انتصابی می شناسند اما پیش از انحلال ، با وجود تمام اختلاف نظرها وی شهردار منتخب شورا بود. از همان اول کار ، برخی ها می گفتند کتانباف از بدنه شهرداری اهواز نیست و اطلاع خاصی از اوضاع شهر و سیستم شهرداری ندارد. بنابراین موفقیت چندانی به دست نمی آورد و در میانه راه استعفا می دهد. عده ای دیگر نیز می گفتند در نبود شورای مداخله جو ، کتانباف فرصت و توان بیشتری برای پروژه های شهری دارد و یکی از موفق ترین مدیران شهری اهواز خواهد شد.



مروری بر کارنامه شهردار سابق اهواز - از اردیبهشت ماه سال 90 تا شهریورماه سال 92 – نشان می دهد که کتانباف نه ضعیف بود که از میدان به در شود نه قوی بود که عملکرد فوق العاده ای داشته باشد. فقط می توان گفت که وی عملکرد قابل قبولی در این دو سال و اندی داشت و اگر مجالی می یافت و منتخب شورای چهارم می شد با توجه به شناختی که از شهر و شهرداری کسب کرده بود بعید نبود که به یک مدیر تمام عیار تبدیل شود.

بسیاری از افراد اعتقاد داشتند که منصور کتانباف باید در سمت خود ابقا می شد. در هر صورت شورائیان سید خلف را برگزیدند و منصور کتانباف راهی دیار " ری " شد و حکم شهرداری شهر ری را از قالیباف دریافت کرد و در همان گام اول بازدید میدانی خود را از شهر آغاز کرد.

در جلسه معارفه ، قالیباف برای شهردار سابق اهواز سنگ تمام گذاشت و گفت : مهندس کتانباف وظیفه سنگینی بر عهده دارند هر چند که ایشان نیز در اهواز کارنامه قابل دفاع و قابل قبولی دارد و با توجه به این که امروز در کنار حرم حضرت عبداعظیم حسنی (ع) خدمت می کنند مسئولیت سنگین تری نیز دارند و حتما نیز مردم با مدیران لایق فقط همکاری و محبت دارند و جنوب شهر نیز همواره اولویت ما بوده و هست. وی گفت : اهواز فعلی با اهواز قبل از کتانباف قابل قیاس نیست.

به هر حال کتانباف به تهران رفت و شهردار منطقه 20 شد و این ظرفیتی جدید برای استان است که یک خوزستانی سمتی در پایتخت گرفته است. سید خلف موسوی نیز تا چند روز دیگر معارفه می شود و بر صندلی کتانباف در شهراری اهواز خواهد نشست .

هدف اگر پیشرفت شهر و ارتقا زندگی شهروندی باشد ، 21 عضو شورا صادقانه و با دوری از هر نوع حاشیه باید یار شاطری برای سید خلف باشند نه مثل شوراهای گذشته بار خاطر .

کتانباف با خوشنامی راهی دیار ری شد. امید است شهردار جدید و شورای شهر نیز پس از چهار سال با خوشنامی و نیک نامی ، مسئولیت را تحویل دهند...


مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید ری





اولین بازدید میدنی کتانباف از منطقه 20 تهران ( شهر ری)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد