سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شورای شهر اهواز

 

اعضای شورا اجازه نمی دهند که عضوی که از پست و منصبی در خارج از شورا و در هر نهاد و یا ارگانی برخوردار بوده و سعی دارد به طرق مختلفی با فشار آوردن به شورا و یا با ایجاد اختلاف در بین اعضاء بخواهد امتیازاتی به نفع خود بدست آورد و از پست خود در بیرون شورا به عنوان اهرم فشاری در شورا استفاده کند
نائب رییس شورای شهر اهواز در گفت و گو با خبرنگار  آراد نیوز با اشاره به مصاحبه های اخیر عضوی از شورای کلانشهر اهواز گفت:طبق فرموده امیرالمومنین(ع):المومن مرآت المومن،فرد مومن آینه است برای رفع عیبها و نواقص برادر مومن خود.متاسفانه تاکنون مصاحبه هایی از جانب عضو محترمی از شورا صورت گرفته که احتمال میرود اگر به همین صورت ادامه پیدا کند موجب ناهماهنگی در روند کار شورا شود،بنابراین ما که پیرو اهل بیت عصمت و طهارت هستیم چرا دوستانه به رفع نواقص یکدیگر نپردازیم؟

 ناجی سواری افزود:چه لزومی دارد برای انعکاس کوچکترین مطلب و موارد بسیارجزیی حتما به رسانه ها متوسل شویم؟

 وی خاطرنشان کرد:یقینا همه مابر این باور هستیم با اتحاد و و انسجام موجود بین اعضای محترم شورای شهر و با توجه به تجارب ،تعهد و الترام آنها بیش از پیش جهت پیشبرد اهداف شورا که همان عمران و آبادانی شهر و ارائه خدمت به مردم است گام برداریم.

سواری تصریح کرد: اعضای شورا اجازه نمی دهند که عضوی که از پست و منصبی در خارج از شورا و در هر نهاد و یا ارگانی برخوردار بوده و سعی دارد به طرق مختلفی با فشار آوردن به شورا و یا با ایجاد اختلاف در بین اعضاء بخواهد امتیازاتی به نفع خود بدست آورد و از پست خود در بیرون شورا به عنوان اهرم فشاری در شورا استفاده کند.

منتخب مردم اهواز در شورای اسلامی شهر گفت:اعضای محترم شورا که همه آنها نیروهای ارزشی و از نخبه های اجتماع هستند به طور یقین برای حفظ وحدت و حیثیت شورا اهمیت زیادی قایلند بنابراین اجازه نمی دهند چنین مسائلی در شورا رخ دهد.

سواری ادامه داد:ما که شیعه اهل بیت هستیم باید در عمل نشان دهیم در فرصت پیش آمده که خداوند سبحان برای همه ما مقرر کرده است خوب استفاده کنیم . نشان دهیم که هدفی جز خدمت به مردم در پیش نداریم و با مطالعه دقیق امور مربوطه و تامل و همفکری و استفاده از تجارب دیگران مسیر خود را ادامه دهیم.

عضو شورای شهر اهواز ابراز کرد:شورای شهر در چارچوب قانون و مستقل عمل می کندو تحت تاثیر شخص و یا گروه خاصی قرار نمی گیرد.

نائب رییس شورای شهر اهواز ابراز کرد:با توجه به فعالیت شورای شهر اهواز و تصمیمات اتخاذ شده جا دارد از حضور موفق و موثر اعضای شورا که همواره در جهت تقویت و پیشبرد اهداف شورا گام بر می دارند نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد