سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

 

بهبهان، نماینده خوزستان در لیگ دسته یک هندبال کشور
ورزشی  10:22:26 1392/07/24

927-21081-5 کد خبر
 

تیم هیات هندبال بهبهان در لیگ دسته یک کشور حضور پیدا می‌کند.

 

محمدرضا آذرحزین، رییس هیات هندبال بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: در این رقابت ها 15 تیم در سه گروه و سه منطقه به صورت رفت و برگشت با یکدیگر رقابت می کنند.

 وی ادامه داد: از هر گروه دو تیم بالا می آید که این تیم ها به دو گروه تقسیم می شوند و پس از رقابت با یکدیگر، تیم های اول هر گروه مستقیم به لیگ برتر صعود می کنند.

      رییس هیات هندبال بهبهان با بیان این که این مسابقات از 30 آبان ماه آغاز می شود، گفت: تیم بهبهان در گروه جنوب قرار گرفته و با تیم های میناب، کرمان، کازرون و لارستان هم گروه است.

 

 

خوزستان میزبان مسابقات قهرمانی پرس سینه کشور
ورزشی  9:52:52 1392/07/24

927-20981-5 کد خبر
 

رقابت های قهرمانی پرس سینه با لوازم کشور به میزبانی خوزستان در اهواز برگزار خواهد شد.

 محمدضیا حمیدی، دبیر کمیته پرس سینه هیات پرورش اندام و بدن سازی استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهارکرد: این مسابقات از 28 مهرماه تا چهارم آبان ماه در سالن ملی حفاری اهواز انجام می شود.

 وی درباره تیم های شرکت کننده در این رقابت ها گفت: تاکنون تیم های شیراز، تهران، کرمانشاه، بوشهر و اصفهان برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند که البته به احتمال بسیار 20 یا 21 استان در این پیکارها شرکت خواهند کرد.

 دبیر کمیته پرس سینه هیات پرورش اندام و بدن سازی خوزستان بیان کرد: این مسابقات در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار خواهد شد که خوزستان در تمام این رده های سنی تیم دارد و برای شرکت در این رقابت ها آماده هستند.

 وی در ادامه اظهارکرد: شرایط برای میزبانی این مسابقات فراهم است و باشگاه ملی حفاری نیز در این راستا با در اختیار گذاشتن سالن، به ما در برگزاری مسابقات کمک کرده است.

 حمیدی در پایان گفت: هم زمان با برگزاری این رقابت ها، کلاس های داوری درجه سه، دو و یک ملی پاورلیفتینگ در اهواز برگزار خواهد شد.

 

سعداوی: برخی‌ها با بیان بحث دلالی می‌خواهند فولاد را به حاشیه ببرند
ورزشی  14:3:45 1392/07/23

927-20881-5 کد خبر

 

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان می گوید برخی افراد مسایلی را مطرح کرده اند تا باشگاه‌ ما را دچار حاشیه کنند که سعی ما بر این است برنامه‌های آن‌ها را خنثی کنیم.

 نعیم سعداوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان درباره شرایط تیم پیش از دیدار با تراکتورسازی اظهارکرد: خدا را شکر شرایط تیم مان خوب است و تمرینات خوبی را پیش از این دیدار برگزار کرده‌ایم، ضمن این یک بازی تدارکاتی هم انجام داده ایم.

 وی با بیان این‌که شناخت خوبی نسبت به تیم تراکتورسازی داریم، گفت: تراکتور چند سالی است که تیم خوبی می باشد و از یک فاکتور مهم که هوادار است، بهره می‌برد. هواداران این تیم با عشق و علاقه تیم شان را حمایت می کنند. ما میهمان باشگاه تراکتورسازی هستیم و شخص و اشخاص اصلا برای‌مان اهمیتی ندارند.

 مربی تیم فوتبال فولادخوزستان درباره محرومان و مصدومان تیم عنوان کرد: تمام بازیکنان را به جز عباس محمدرضایی که به تازگی مصدومیتش بر طرف شده است و از روز گذشته همراه با تیم تمرین می‌کند و ایوب کلانتری را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداریم.

 وی در ادامه درباره صدرنشینی تیم فولاد خاطر نشان کرد: شاید پذیریش این موضوع کمی برای خیلی ها سخت باشد و به همین دلیل در حال تلاش هستند تا فولاد در ادامه نتواند صدرنشین باشد. به هر حال ما تلاش خودمان را می کنیم و در این زمینه نیز از تمام ابزار و امکانات مان استفاده می کنیم تا بتوانیم صدرنشینی مان را حفظ کنیم.سعداوی گفت: ما برای گرفتن امتیاز به تبریز می رویم چرا که این تیم رقیب ما است و از طرفی باید نیم‌نگاهی هم به صدر جدول برای حفظ صدرنشینی‌مان داشته باشیم. سعی مان بر این است تا با درایتی که مدیران و کادر فنی فولاد دارند، برنامه‌های آن افرادی که قصدشان حاشیه‌سازی و بر هم زدن تمرکز تیم است را خنثی کنیم. 

وی افزود: طی هفته گذشته برخی از این آقایان یادشان آمده است که یکسری مسایل را مطرح و به نحوی باشگاه را دچار حاشیه کنند که البته آن پاسخی که لازم بود، به آن ها داده شد. 

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان بیان کرد: به هر حال آقایی صحبت می کند و می گوید سیستم دلالی باعث جدایی من از فولاد شد، او پس از چهار سال فعالیت در باشگاه فولاد اکنون یادش آمده است که این موضوع را مطرح کند. اگر بحث دلالی بوده پس چطور او چهار سال در باشگاه فولاد دوام آورده در حالی که در باشگاه‌های دیگر حداکثر یک سال دوام می آورد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد